StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: Top prácou októbra sú #OčiPrePlač

25.11.2020, 10:17
Autor:
pzpz
Agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi.

Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou októbrového Hodnotenia sa stala agentúra MUW Saatchi & Saatchi. 

Backstage z októbrového Hodnotenia približuje Veronika Podmaková.

Kategória: Film- televízna reklama

Prestávka: Grantový program Enter

Zadaním pre agentúru bolo pripraviť televízny spot propagujúci grantový program Enter, prostredníctvom ktorého Slovak Telekom podporuje digitálne vzdelávanie na slovenských školách. Hlavnými postavami sú školáci a ich bláznivý vyučovací deň. Na konci reklamy vidíme micro:bit – najmenšie programovateľné teliesko, s ktorým sa každé dieťa naučí programovať.

Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Eduard Drexler
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik, Jaroslav Vígh
Account manager: Tatiana Hrutková, Zuzana Gazdová

Kategória: Film – online film a video

Deň všetkých sviatočných

Agentúra v imidžovej kampani ČSOB Poisťovne využila silný insight sviatočných vodičov. Na úsmevných scénach ukázala ich šoférske schopnosti a navrhla im riešenie, ktorým môžu prispieť k väčšej bezpečnosti na cestách. Ponúkla možnosť zlepšiť vodičské schopnosti absolvovaním kondičných jázd.

Klient: ČSOB Poisťovňa
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Roman Švajka
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Roman Hríbik, Juraj Chmel, Veronika Chmelárová
Account manager: Petra Kalmárová

Kategória: PR

#OčiPrePlač

Post Bellum a občianske združenie Nie v našom meste chcelo v spolupráci s agentúrou Oliver Agency upozorniť na narastajúcu popularitu pravicových strán. Na získanie pozornosti rozplakali sochu, ktorá je pamätníkom na hrôzy nedávnych režimov, ktoré boli spáchané na bežných Slovákoch. Získali tak mimoriadnu pozornosť médií.

Klient: Post Bellum, Nie v našom meste o. z.
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Jakub Reken
Strategy director: Emil Myjavec
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Account manager: Ivana Imreová

Kategória: Vizuál

Poznámky: Grantový program Enter

Každé dieťa raz môže byť úspešné. Aj také, o ktorom by to nik nepovedal. Aby agentúra tento insight preniesla do printu, oslovila tri úspešné osobnosti z IT biznisu, ktoré prezradili svoje šibalstvá zo školských čias. Vznikla tak séria vizuálov, ktorá trefne dramatizuje message kampane, v ktorej Telekom promuje svoj grantový program Enter na podporu digitálneho vzdelávania na školách.

archív

​Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Eduard Drexler
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik, Jaroslav Vígh
Account manager: Tatiana Hrutková, Zuzana Gazdová

Kategória: Craft

Sloboda je v tebe

Ako zaujímavo odprezentovať tému osobnej a finančnej slobody pre mladých Slovákov pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie? SLSP a Zaraguza sa na mladých pozreli cez prieskum. Namiesto prezentovania výsledných dát cez grafy a články na internete im dali možnosť sa spoznať vďaka interaktívnemu testu a odpovedať si tak na otázku: čo znamená pre mňa sloboda?

Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Art director: Milan Malý
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Eva Myjavcová
Account manager: Eva Klimeková

Kategória: Kampaň

Maratónske psy

ČSOB dlhodobo podporuje Bratislava Marathon. Tento rok sa v rámci komunikácie sponzoringu rozhodla spojiť sily so Slobodou zvierat. Je totiž dokázané, že bežcom sa trénuje lepšie vo dvojici. Avšak nie každý má parťáka, s ktorým by sa mohol pripravovať na maratón, tak im našli sparing partnerov, ktorí si s nimi veľmi radi zabehajú – Maratónske psy.

Klient: ČSOB
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Ivan Tichý, Peter Danada, Roman Švajka, Dominik Turčan
Strategy director: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Copywriter: Barbora Grič, Andrej Hrivnák, Ján Stančík, Jaroslav Vígh
Account manager: Anh Doan, Diana Hromeková

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné októbrové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v novembrovom vydaní magazínu Stratégie.

01 - Modified: 2020-07-30 06:48:04 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Najlepšou prácou júna sú Borci na ľade 02 - Modified: 2020-09-29 09:52:50 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou augusta sú Maratónske psy 03 - Modified: 2020-11-11 12:31:24 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Najlepšie hodnotenou prácou v septembri bola cyklistická reklama
01 - Modified: 2020-11-27 10:31:00 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Reklama je v prvom rade o ideách 02 - Modified: 2020-11-27 10:21:42 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Kráľovská kategória ukázala, že vieme tvoriť integrované kampane 03 - Modified: 2020-11-30 07:55:47 - Feat.: - Title: Predstavujeme najlepšie slovenské reklamy podľa Stratégií 04 - Modified: 2020-11-25 09:16:36 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: O týchto prácach sme sa rozprávali v októbri 05 - Modified: 2020-11-11 12:49:36 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: September bol mimoriadne silným mesiacom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 03:14