Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.11.2020, 15:36

Starmedia sa mení. Po sedemnástich rokoch prichádza so zmeneným logom

Mení sa aj agentúra. Sústredí sa na vlastné dátové nástroje na podporu multichannel komunikácie.

Starmedia sa mení. Po sedemnástich rokoch prichádza so zmeneným logom
Zdroj: archív

Mediálna agentúra Starmedia pôsobí na našom trhu viac ako dvadsať rokov, pričom už sedemnásť rokov pod rovnakou vizuálnou identitou. V súčasnosti však prichádza k zmene, a Starmedia inovuje svoje logo. "Po 17 rokoch sme sa zmenili a chceli by sme takto povedať, že sme vizuálne novou, sviežou, dynamickou a modernou spoločnosťou," hovorí na margo zmien Braňo Polák, CEO agentúry.

Ale nemení sa iba vizualita Starmedie, zmenami prechádza aj samotná agentúra. "Dnešná doba je plná zmien a potreby extrémne rýchlych reakcií. Je to doba neistoty, kde skúsenosť, intuícia, tvorivosť, ale najmä schopnosť odôvodňovať rozhodnutia vhodnými dátami sa stáva nevyhnutným," vysvetľuje Polák.
Preto aj agentúra sa už dlhšiu dobu sústredí na vlastné dátové nástroje na podporu multichannel komunikácie. Dlhodobo vyvíja nástroje a zameriava sa na dátový support na podporu efektivity v komunikácii.
"Cieľ pre tento vývoj je jednoznačný - posunúť sa do multichannel komunikačného poradcu zadávateľov. Chceme byť na začiatku  ich marketingových rozhodnutí, budgetovania a tvorby komunikácie," uzatvára Polák.
Nový vizuál vznikol pod taktovkou sesterskej agentúry Wiktor Leo Burnett.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.