Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.12.2020, 07:00

Spoločnosť Dr. Oetker reaguje na nové potravinové trendy

Do portfólia pridala výrobky s obsahom proteínu.

Spoločnosť Dr. Oetker reaguje na nové potravinové trendy
Zdroj: Divino

Dr. Oetker obohatil slovenský trh o nové výrobky, ktorými sú Proteín Puding Vanilka, Proteín Puding Kakao a ich chladená alternatíva High Protein Pudding Vanille a High Protein Pudding Schoko.

„Naším cieľom je ponúknuť aj alternatívu dezertov s benefitom. Proteín puding je náš vlastný vývoj a vďaka jeho zloženiu môžeme povedať, že je aj prvým práškovým pudingom na slovenskom trhu, ktorý obsahuje mliečny proteín kazeín, pričom si zachováva tradičnú chuť pudingu,“ hovorí Dominika Hoellerer, Product Manager v spoločnosti Dr. Oetker a dodáva: „Pri vývoji tohto výrobku sme brali ohľad predovšetkým na nové trendy a novo vzniknuté požiadavky spotrebiteľov, ktorí čoraz častejšie siahajú po vysokokvalitných potravinách obohatených o funkčné benefity."

Výrobky pútajú pozornosť nielen svojím kvalitným zložením, ale aj moderným dizajnom, čo zabezpečuje vyšší záujem zo strany mladšej generácie. Aby spoločnosť inšpirovala k fit pečeniu, pripravila na svojej web stránke aj chutné recepty s využitím proteínových pudingov.

Zdroj: Divino

​„Nový rad proteínových výrobkov si žiada „nadupanú“ komunikačnú stratégiu, vďaka ktorej značka dosiahne ešte výraznejšie postavenie na trhu a taktiež rozšíri svoju cieľovú skupinu o aktívnych spotrebiteľov, ktorí preferujú zdravý životný štýl. Naším cieľom je, aby spoločnosť Dr. Oetker bola značkou prvej voľby,“ dodáva Anita Murinčáková, Senior Manager z komunikačnej agentúry DIVINO.

Nový rad pudingov je podporený online a offline kampaňou a influecer marketingom pod záštitou komunikačnej agentúry DIVINO.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.