Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
18.12.2020, 16:25

Slovenská agentúra Creative PRO získala dvoch eventových "oscarov"

Svetová špička odborníkov i žurnalistov ocenila ich internú kampaň #TFROMHOME pre zamestnancov v období pandémie.

Slovenská agentúra Creative PRO získala dvoch eventových "oscarov"
Zdroj: Creative PRO

Najlepšie svetové eventy sa aj tento rok prezentovali na svetoznámej súťaži BEA World. V porovnaní s minulými ročníkmi sa galavečer pri príležitosti vyhlásenia výsledkov konal plne virtuálne.

Agentúra Creative PRO v celosvetovej konkurencii zabodovala hneď dvakrát, keď získala zlato v kategórií B2I Digital/Hybrid Event, a výnimočné ocenenie Press Award udelenú naprieč celou škálou živých a digitálnych eventov panelom medzinárodných žurnalistov.

Napriek tomu, že tento rok bol vzhľadom na celosvetovú pandémiu koronavírusu pre oblasť eventov fatálny, agentúra sa však dokázala rýchle transformovať a priniesť riešenia v oblasti virtuálnych, hybridných a online eventov.

Interná kampaň pre zamestnancov

Projekt, ktorý oslovil odborníkov z BEA World, je interná komunikácia #TFROMHOME od Creative PRO Košice. Porota vyzdvihla jedinečnosť projektu z hľadiska časového aj kreatívneho. Agentúre sa len za šesť dní podarilo naplánovať a spustiť 10-týždňovú kampaň pre zamestnancov T-Systems Slovakia plnú live eventov, zábavy, interakcie a spolupatričnosti, ktorá bežala naprieč digitálnymi platformami spoločnosti.

Viac o kampani si môžete prečítať v tomto článku:

​Z kreatívneho hľadiska bola kampaň navrhnutá tak, aby zaujala, motivovala a inšpirovala široké spektrum zamestnancov a oslovila aj externé publikum. To všetko malo dosah nielen na produktivitu a spolupatričnosť, ale aj na budovanie brand imagu a employee branding spoločnosti T- Systems Slovakia, jedného z najväčších zamestnávateľov na východnom Slovensku.

„Kampaň motivovala zamestnancov k práci z domu pozitívnym a inšpiratívnym spôsobom. Veríme, že tento pozitívny odkaz pretrvá aj po kríze. Áno, na ľuďoch záleží a na priateľoch tiež,“ píše sa v hodnotení novinárov.

Milión unikátnych návštevníkov

Porota vyzdvihla aj ďalšiu pridanú hodnota podujatia. Kampaň priaznivo ovplyvnila aj fluktuáciu zamestnancov, znížila ju o 36 percent a radikálne zlepšila lojalitu k značke. Navyše platformy sociálnych médií spoločnosti zaznamenali 1 milión unikátnych návštevníkov.

„Spoločne s klientom sa nám podarilo niečo naozaj výnimočné. Priniesť silné emócie spolupatričnosti a nádeje, že to spoločne zvládneme. Nad očakávania sme splnili nastavené ciele internej komunikácie, ale zároveň sme dokázali preniknúť aj do oblasti externej komunikácie. Som nesmierne šťastný, že tak významné uznanie v svetovom meradle sme získali práve my. Tieto ocenenie sú pre nás neskutočnou inšpiráciou pre ďalšiu tvorbu“, dodáva Štefan Hric, Managing Partner CREATIVE PRO Košice.

Ďalším významným úspechom kampane bol podľa novinárov výnimočný pomer ceny a kvality podujatia, pretože celá kampaň mala minimálny rozpočet a veľmi vysokú návratnosť investícií. „Creative PRO ukázalo, aká výnimočná a významná je úloha profesionálnych organizátorov podujatí. Čo môže byť príkladom pre celý eventový biznis, že na konci tunela je svetlo a nádej existuje,“ uzatvára stanovisko poroty.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.