Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.01.2021, 10:34

Prihlášky do súťaže najlepších PR prác môžete posielať do 20. januára

Súťaž najlepších PR projektov PROKOP 2020 má novinky, okrem iného aj dve nové kategórie.

Prihlášky do súťaže najlepších PR prác môžete posielať do 20. januára
Zdroj: archív

Prihlasovanie do nového ročníka najlepších PR projektov – PROKOP je v plnom prúde. Zodpovedný prístup PR lídrov v dôsledku pandémie, transformácia komunikácie do onlinu a snaha efektívne sa prispôsobiť zmenám, to všetko sa podpísalo na jeho koncepcii. Prestížne ocenenie najlepších PR projektov aktuálne prichádza v novom formáte, s novým logom a novými kategóriami.

PR projekty je možné po novom registrovať celkovo do  14 kategórií. V súvislosti s celospoločenským vývojom a s posilňujúcimi prioritami v rámci komunikácie v uplynulom roku sa Asociácia Public Relations na Slovensku (ARP SR) rozhodla zaradiť do prehliadky najlepších komunikačných projektov dve nové špeciálne kategórie.  PR v čase Korony, kde môžu agentúry, ale aj klienti prihlásiť projekty, ktoré efektívne využili mimoriadnu situáciu pandémie, a to ako z krízového PR, tak internej komunikácie, B2B, B2C, či event PR.

Všetci, prechádzame situáciou, ktorú sme nikdy nezažili. Prispôsobujeme sa denne novej realite, v ktorej nemáme možnosť reparátu. Rýchla, efektívna a pravdivá komunikácia je nanajvýš dôležitá. Ľudia tápajú vo svojich pocitoch, v dôsledku infodémie dochádza k výraznej polarizácii spoločnosti a neistota je doslova živnou pôdou pre konšpirácie. Aj preto sme sa v rámci asociácie zhodli v tom, že je potrebné ukázať ako a v čom všetkom sme práve v tomto období  nápomocní,“ hovorí prezidentka APR SR a Managing Directorka SKPR STRATEGIES Soňa Lexmanová.

Ďalšou novinkou v rámci prihlasovania je PR CRAFT. Kategória je určená pre PR projekty, ktoré sú spracovaním a výsledkami remeselne nadštandardné. Či už ide o kreatívnu ideu, media relations, digitálnu kampaň alebo komunikačnú stratégiu. Jej cieľom je oceniť tradičnú a poctivo odvedenú PR prácu, ktorá by nevynikla v iných kategóriách PROKOP-a.

Zdroj: archív

„Keďže sa správame zodpovedne prispôsobili sme tomu celý koncept súťaže. Prichádzame s online hlasovaním, ale tiež s hybridným eventom v súlade s aktuálnymi epidemiologickými opatreniami. Cieľom nás komunikátorov je totiž ukázať, že vieme vecne fungovať aj v čase, keď vonku zúri naozaj vážna hrozba a záleží nám na ochrane zdravia. Zmenami zároveň prešla aj celá vizualita súťaže,“ dodáva ku konceptu a iniciatíve rebrandingu Lexmanová.

Vyhlásenie výsledkov asociácia plánuje na 4. februára 2021.  I tento rok bude odovzdaná špeciálna cena PR Osobnosť roka, ktorou chce organizátor oceňovať špecialistov (predovšetkým z radov klientov), ktorí rozumejú hodnote a dopadom PR a prisudzujú mu strategické miesto v komunikačnom mixe.

Uplynulý rok môžeme nazvať aj rokom informácii, či mediálnym rokom. Máloktorý doteraz priniesol takú tému na komunikáciu, ktorá sa tiahla naprieč všetkými sektormi i našimi životmi. Boli sme bezprostredne svedkami jej dôležitosti. Ako to býva, kríza ponúkla aj mnoho príkladov, kedy tomu tak nebolo a poukázala na to, ako vie komunikácia nielen pomôcť, ale aj uškodiť. Nepochybne bolo potrebné konať, no s odstupom času je užitočné pozrieť sa na mnohé príklady aj kriticky a poučiť sa z nich. Nádielka študijného materiálu vo forme prípadových štúdií v uplynulom roku bola naozaj bohatá,“ uviedla PR osobnosť roka 2019 Tereza Molnár.

Uzávierka branžovej súťaže PROKOP je 20. januára 2021.  Prihlasovací systém je otvorený tu, kde nájdete štatút, ďalšie detaily o súťaži, i víťazné projekty z predchádzajúcich ročníkov. 

Pozrite si, ktoré práce bodovali v súťaži PROKOP minulý rok:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.