Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieZnačka rýchleho občerstvenia Burger King sa rozhodla pre zmenu vizuálnej identity. Cieľom rebradingu je snaha kráčať s dobou a s tým spojená budúcnosť v digitále. Spoločnosť vzdáva hold svojmu dedičstvu a zároveň má na pamäti digitálny zážitok s minimalistickým a modernejším logom.
Nové logo upravené po 20 rokoch je minimalistické a s výraznou farebnou schémou- charakteristickými farbami sú oranžová a červená.
Moderné logo je návratom do 60. rokov, iba s menšími úpravami.
„Dizajn je jedným z najdôležitejších nástrojov, ktoré máme k dispozícii na komunikáciu o tom, kto sme a čo si vážime. Hrá zásadnú úlohu pri vytváraní túžby po našom jedle a pri maximalizácii zážitku hostí,“ uvádza Rapha Abreu, globálny vedúci dizajnu v materskej spoločnosti Restaurant Brands International.
Zameranie spoločnosti Burger King na kvalitu a udržateľnosť potravín nadväzuje na predchádzajúce marketingové aktivity s podobnými témami. Reťazec vo februári 2020 propagoval odstránenie umelých konzervačných látok z populárneho hamburgeru Whopper vo väčšine európskych krajín a na vybraných trhoch v USA prostredníctvom reklamy, ktorá ukazovala skutočné zábery plesnutia hamburgeru.
Značka neskôr vydala vzdelávacie video, ktoré pomocou svojráznej piesne ilustruje negatívny vplyv živočíšneho priemyslu na životné prostredie, konkrétne emisie metánu z kravských prdov.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.