StoryEditor

Šéf Starmedie: Z čisto komunikačného biznisu sa chceme dostať do marketingu

12.01.2021, 12:07
Braňo Polák a Andrea Petriščáková hovoria o tom, ako sa dnes mení mediálna agentúra: debata sa už nemusí točiť iba okolo mediamixu.

„V minulosti bol naším základným cieľom mediálny objem. Dnes v zásade nepotrebujeme nevyhnutne, aby sa debata točila iba okolo mediamixu,“ hovorí Braňo Polák, CEO agentúry Starmedia CO, ktorá koncom minulého roka prešla zmenami. a práve o týchto novinkách sme sa rozprávali nielen s Braňom Polákom, ale aj s Andreou Petriščákovou, Chief of Strategy & Product agentúry.

Máte za sebou zmenu loga, s ktorou ste avizovali aj zmenu v agentúre. Ako sa vaša agentúra mení?
B. P.: O modernizácii nášho Corporate Identity uvažujeme už aspoň dva roky.  Nechceli sme však, aby to bolo iba o logu. Nová Corporate Identity je len dovŕšením produktových zmien a napredovania Starmedie. Chceli sme, aby bola bodkou za zásadným posunom nášho produktu.

A. P.: Starmedia od svojho vzniku mala silný analytický základ. V princípe tejto zmene začal priať aj vývoj, mám na mysli širší kontext prác pre klienta. Z čisto komunikačného biznisu by sme sa chceli dostať do marketingu a takto pomáhať klientovi s marketingom v širšom kontexte. My už niekoľko rokov pracujeme na vývoji vlastných analytických nástrojov, v spojení s dátami klientov, ktoré sú ochotní s nami zdieľať. Vieme poskytnúť marketingové riešenia, ktoré majú priamy vplyv na ciele klienta. Poznáme informácie, ktoré určite existovali aj v minulosti, no dnes ich vieme zmysluplne spájať tak, aby napokon bol naplnený cieľ klienta. Či ide o nejaký predaj alebo o lovebrand.

V súčasnosti však veľa mediálnych agentúr hovorí o práci s dátami. Ale práve tieto agentúry boli aj v minulosti špecifické tým, že pracovali s dátami. V čom je to odlišné?
B.
P.: V zásade všetky mediálky robili historicky s rovnakými dátami. S hlavným zameraním na media planning – buying a podpornú analytiku cieľových skupín. V princípe išlo prioritne o pasívnu prácu s dátami – mali sme kúpené dátové zdroje, tie sme analyzovali a na ich základe ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2016-12-02 22:08:08 - Feat.: - Title: Big dáta vás majú inšpirovať, nie obmedzovať 02 - Modified: 2016-12-02 10:53:26 - Feat.: - Title: Prestaňte myslieť outside the box!
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 03:47