Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.01.2021, 06:00

Top ľudia v slovenskej reklame: Za čo by si dali ocenenie a ako hodnotia rok 2020?

Odpoveďou je replika z rozprávky Nemo či nahnevané dievčatko.

Top ľudia v slovenskej reklame: Za čo by si dali ocenenie a ako hodnotia rok 2020?
Zdroj: Stratégie / Agentúra roka 2020

Súčasťou súťaže Agentúra roka je aj oceňovanie top osobností v slovenskej reklame. Najlepší ľudia z reklamných agentúr získavajú bodové hodnotenie za ocenenia z vybraných domácich aj zahraničných kreatívnych súťaží a súťaží efektivity v marketingovej komunikácii.

V roku 2020 si minuloročné víťazstvo obhájila dvojica z TRIADu. Vlado Kurek ako Top Creative Director a Matúš Hliboký ako Top Copywriter. Ocenenie Top Art Director získala Denisa Pajkošová z Effectivity POWERED BY PUBLICIS. V rovnakej agentúre majú aj Top Account Directorku Zuzanu Kováčikovú. Prvé priečka v rebríčku Top Strategy Director patrí Dominike Múdrej z agentúry Wiktor Leo Burnett.

Najúspešnejším osobnostiam v reklame sme položili dve otázky:

  1. Za čo by ste si ocenenie, ktoré vám bolo udelené, dali vy?
  2. Ako by ste krátko a výstižne zhodnotili rok 2020?

TOP CREATIVE DIRECTOR 2020

Zdroj: archív
Vlado Kurek
TRIAD

  1. Ocenenie Creative Director roka by som si dal za ľudí v TRIADe, s ktorými spolupracujem. Pretože je to najlepší tím v brandži.
  2. Žiť treba.

TOP COPYWRITER 2020

Zdroj: archív
Matúš Hliboký
TRIAD

  1. Pravdepodobne zato, že ako nefanúšik hip hopu, som si pri tvorbe kampane Fejm účet od VÚB musel napočúvať a navnímať texty slovenskej hiphopovej scény. Občas to bola radosť, no častejšie to bola radosť iná.
  2. Pracovný rok 2020 v troch vetách:
  • Počujeme sa?
  • Vidíte všetci prezentáciu?
  • Môžeš prepnúť na ďalší slajd.

TOP ART DIRECTOR 2020

Zdroj: archív
Denisa Pajkošová
Effectivity

  1. Za nezmyselne dobrú náladu.
  2. Zdroj: archív

TOP STRATEGY DIRECTOR 2020

Zdroj: archív
Dominika Múdra
Wiktor Leo Burnett

  1. Hodnotenie rada nechám na iných, ale ak mám povedať jednu vec, z ktorej sa tento rok obzvlášť teším, tak je to kampaň Hrášková polievka. Nestáva sa totiž často, že dostanete zadanie od Ministerstva Zdravotníctva, aby ste vymysleli kampaň, ktorá môže reálne pomôcť zachrániť životy žien. Musím povedať, že zvoliť hrášok ako symbol prevencie rakoviny prsníka a zapojiť do kampane reťazec Lidl, bolo pomerne odvážne rozhodnutie. O to viac ma teší, že Hrášková polievka zafungovala a pomohla zvýšiť povedomie o dôležitosti preventívneho mamografického vyšetrenia.
  2. Zdroj: Dominika Múdra

TOP ACCOUNT DIRECTOR 2020

Zdroj: archív
Zuzana Kováčiková
Effectivity

    1. Sama sebe by som žiadne ocenenie nedala. Viac si vážim ocenenie od druhých.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.