Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
14.01.2021, 11:35

Lidl sa opäť porovnáva s konkurenciou. Spustil kampaň Máme vlastné značky, máme vlastné ceny

Kreatíva je z dielne Wiktor Leo Burnett, o réžiu sa postaral Maroš Milčík.

Lidl sa opäť porovnáva s konkurenciou. Spustil kampaň Máme vlastné značky, máme vlastné ceny
Zdroj: Lidl

Lidl vo svojej najnovšej kampani o výhodných nákupoch nielen hovorí, ale ponúka aj dôkazy. Prezentuje v nej cenu značkového produktu a naproti nemu ukazuje, že za rovnakú cenu dostanete v Lidli  výrobok vlastnej značky a navyše si môžete dopriať ešte viac.

„Máme vlastné značky, máme vlastné ceny. Tak znie jeden z hlavných bodov našej obchodnej stratégie a tiež motto kampaní zameraných na naše privátne značky,“ uviedol Branislav Brzula, marketingový riaditeľ Lidl Slovenská republika, a dodal: „Našim prianím je, aby si vysokú kvalitu mohol dovoliť skutočne každý, náš koncept demokratizuje nákupy. V komunikácii prezentujeme výrobky známych značiek a po všetkých stránkach porovnateľné výrobky našich privátok. Zároveň zákazníkom na základe jednoduchého vyobrazenia cien ukazujeme, že u nás dostanú za svoje peniaze vysokú kvalitu a ešte viac, oveľa viac. Ak hľadáte kvalitu, obe alternatívy sú skvelé. Je však na vás či si vyberiete drahšiu alebo výhodnejšiu možnosť.“

Aktuálna kampaň je voľným pokračovaním jeho komunikácie z roku 2017, ktorá porovnávala ceny značkových a Lidl produktov.

​Oproti predchádzajúcej vlne však značka vniesla do témy nový vietor a cenovú výhodnosť svojich výrobkov demonštrovala inou formou. Keďže sortiment vlastných značiek Lidla je podľa prieskumu Go4insight často o desiatky percent lacnejší, nakupujúci si dokážu za cenu konkrétneho produktu mainstreamovej značky dopriať nielen Lidl alternatívu, ale zároveň aj niekoľko ďalších výrobkov.

O kreatívu kampane sa opäť postarala agentúra Wiktor Leo Burnett. 

„Pre mnohých je doslova neuveriteľné, že v Lidli sa dá bez problémov spraviť kompletný nákup za super cenu. Preto sme sa na neuveriteľnú cenovú výhodnosť Lidl produktov sústredili a prostredníctvom dávky absurdného humoru sme ju zdramatizovali. Výsledkom je viacero vizuálne bizarných spotov, ktorých vymýšľanie a realizácia boli naozaj zážitok,“ približuje kampaň Ivana Viteková, copywriterka z Wiktor Leo Burnett.

O réžiu spotov sa postaral Maroš Milčík a produkciu zastrešila agentúra Leopard Production. Dvojicu distingvovaných paničiek stvárnili herečky Oľga Belešová a Lucia Vráblicová. Okrem televízie beží kampaň v online, outdoore, printoch a vo vlastných médiách spoločnosti Lidl.

Vizitka kampane:

Klient: LIDL Slovenská republika – Branislav Brzula, Nikola Lépesová
Creative director: Martin Keder
Copywriter: Ivana Viteková
Art director: Martina Mihálová
Strategy planner: Dominika Múdra
Account manager: Marián Zverbík
Réžia: Maroš Milčík
Produkcia: Leopard production – Martin Andráš, Laura Hošoffová

Ceny značkových výrobkov komunikované v kampani boli stanovené na základe nezávislého monitoringu cien v predajniach Billa, Kaufland, Tesco v Bratislave realizovaného spoločnosťou Go4insight, s.r.o. Sledované boli len štandardné, nie akciové ceny. Rovnako tak sú štandardné ceny uvádzané aj pri vlastných značkách spoločnosti Lidl. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.