StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: Kategóriu televíznych spotov ovládol Telekom

18.01.2021, 12:15
Autor:
pzpz
Agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi.

Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Ide o prvé kolo ročníka 2021. Ako je zvykom, s príchodom nového ročníka sme oslovili novú päticu zadávateľov, ich názory a preferencie pri hodnotení reklám si môžete prečítať v priloženom článku: 

Najúspešnejšou agentúrou novembrového Hodnotenia sa stala agentúra MUW Saatchi & Saatchi. 

Backstage z Hodnotenia novembrových prác priblížili Martin Woska.

​Kategória: Film- televízna reklama

Rodičovský zámok

Moderné Vianoce Telekomu sú v tomto roku o tradícii v nastavovaní nových zariadení. Štedrovečerný insight je základom viacerých spotov, z ktorých dva – Rodičovský zámok a Prepisovanie čísielok – sa umiestnili v bodovom hodnotení na prvých dvoch priečkach v kategórii televíznych spotov. Rozbaľovanie a následné nastavovanie darčekov spôsobí viacero úsmevných momentov, a tak sú reklamy vtipnou ukážkou toho, ako to v nie jednej domácnosti pri vianočnom stromčeku vyzerá.

Klient: Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Veronika Holaňová
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Roman Hríbik, Ivana Polohová
Account manager: Zuzana Havranová, Tatiana Hrutková

Kategória: Film- televízna reklama

Štedré možnosti platieb

Tretiu priečku medzi televíznymi spotmi po Telekome obsadila ČSOB. Cieľom vianočnej kampane banky je odkomunikovať rozšírenie portfólia platobných možností. Aby na to klienti nezabudli, je potrebné si to opakovať, tak ako múdra sova a hrdinka spotu – cukrárka.

Klient: ČSOB
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Roman Švajka
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Juraj Chmel
Account manager: Anh Doan

Kategória: Film – online film a video

Nedovoľme, aby ich príbehy zmizli

Online video, ktoré na prvom hodnotení v ročníku 2021 dostalo od poroty najviac bodov, vychádza zo skutočnej spomienky preživšieho a jeho hlasom upozorňuje na problém, ktorý je v našej spoločnosti stále viac prítomný – zabúdanie a spochybňovanie histórie. Pán Strmeň, bohužiaľ, okolo seba aj dnes vidí, ako hocikto spochybňuje to, čím si on naozaj prešiel.

Klient: Post Bellum
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Michal Hazior, Viktória Babjaková
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš, Marek Surovec, Juraj Bartoš
Account manager: Ivana Imreová

Kategória: Film – online film a video

Tvoj Buddy

Tvoj Buddy je organizácia, ktorá pomáha deťom z domovov zaradiť sa do spoločnosti. Buddy je parťák, mentor, vzor a rodič v jednom, ktorý trávi s dieťaťom čas mimo domova. A o tom je aj online video, ktoré ukazuje činnosti a to, čo Buddy vlastne robí. Divák sa to dozvie na konci videa, keď nastane twist.

Klient: Tvoj Buddy o. z.
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Michal Hazior
Strategy director: Juraj Pobjecký, Emil Myjavec
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš, Marek Surovec, Juraj Bartoš
Account manager: Michaela Ostricová

Kategória: Promo & Activation, Event

Príbehy SNP

Tak ako online video Nedovoľme, aby ich príbehy zmizli, aj táto aktivita je zameraná na pripomínanie si histórie pri príležitosti Dňa veteránov. Oliver Agency a Post Bellum sa spojili so značkou, ktorá je známa mladým a oslavuje lokálpatriotizmus. Spoločne vytvorili kolekciu mikín Príbehy SNP venovanú hrdinom SNP. Traja z nich priamo zapózovali s mikinami, ktoré nesú názvy miest, kde bojovali. Výťažok z predaja je venovaný združeniu, ktoré sa venuje ich dokumentácii.

Hodnotenie Stratégií

​Klient: Post Bellum
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Palko Bartoš, Michal Hazior
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš
Account manager: Ivana Imreová

Kategória: Vizuál

Prijateľná miera fašizmu neexistuje

Zadaním pre agentúru THIS IS LOCCO bolo vytvoriť post k výročiu SNP, ktorý dá na vedomie jasný postoj Európskej únie proti fašizmu. Agentúra využila reálne percento preferencií ĽSNS podľa verejného prieskumu agentúry AKO a zakomponovali ho do typického symbolu nacizmu – Adolfa Hitlera. Dali tak najavo, že aj malé percento fašizmu môže mať hrozivé následky.

Hodnotenie Stratégií

​Klient: Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative director: Juraj Kováč
Art director: Jakub Šarvaic
Strategy director: Juraj Kováč
Copywriter: Martin Polakovič
Account manager: Domonika Ivaničová

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné novembrové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v decembrovom vydaní magazínu Stratégie.

01 - Modified: 2021-11-26 17:02:21 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Do úvahy sa brali aj stratégia a etickosť prác 02 - Modified: 2021-11-26 18:56:59 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Slovenské reklamy sú ako bonboniéra 03 - Modified: 2021-11-26 19:08:35 - Feat.: - Title: Toto sú najlepšie slovenské reklamy roka podľa Hodnotenia Stratégií 04 - Modified: 2021-11-23 06:48:55 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Líderské kampane a výborný craft 05 - Modified: 2021-11-23 06:44:48 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Počtom prihlášok to bol silný mesiac
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 18:33