Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
21.01.2021, 13:08

Aj cestoviny môžu mať vlastný playlist. Stojí za ním značka Barilla

Nájdete ho na Spotify.

Aj cestoviny môžu mať vlastný playlist. Stojí za ním značka Barilla
Zdroj: Ad Age

Talianska potravinová spoločnosť Barilla je okrem iných produktov známa cestovinami rôznych druhov. Pri príprave jednotlivých typov je však potrebné dodržiavať niekoľko jednoduchých pravidiel, ktoré zaručia želanú chuť.

Značka sa preto v rámci svojich marketingových aktivít rozhodla spojiť so službou Spotify. Na platforme nájdete Playlist Timer, čo je séria playlistov, z ktorých každý je zameraný na iný typ cestovín. Dĺžka piesní zaradených v playliste zodpovedá dĺžke varenia produktu. Pri varení je potrebné priviesť cestoviny k varu, zapnúť určený playlist a následne scediť cestoviny vo chvíli, keď hudba dohrá.

Každý diel zo série je pomenovaný podľa jednotlivých druhov cestovín, nájdete medzi nimi nasledovné "návody na varenie": Top Hits Spaghetti, Best Song Penne, Timeless Emotion Fussilli, Simply Classics LinguiniMixtape Spaghetti, Boom Bap Fusilli, Pleasant Melancholy Penne, alebo Moody Day Linguini

Skladby boli vytvorené kombináciou štyroch najpočúvanejších hudobných žánrov v Taliansku: pop, hip-hop, alternatívny indie rock a nostalgických piesní. Barilla na projekte spolupracovala s agentúrou Publicis, v rámci neho podporila talianskych umelcov, ktorí sa kvôli pandémii dostali do problémov a prípadne prišli o časť príjmov. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.