ADMA
StoryEditor

Blíži sa deadline prihlasovania prác do súťaže Digital PIE 2021

26.01.2021, 11:15
Autor:
redred
Registrácia prác do V. ročníka súťaže sa uzatvára 1. februára.

Prihlasovať práce do Digital PIE 2021 je možné do 1. februára 2021, vrátane. V priebehu februára budú odborné poroty hodnotiť prihlásené práce.

Prihláste svoju prácu do súťaže a zmerajte si sily v 3 hlavných kategóriách - Performance, Idea a Execution a špeciálnej kategórii DIGITAL MEDIA SOLUTION. Digital PIE dáva marketérom šancu zviditeľniť sa, nazbierať množstvo nových kontaktov, inšpirácie a v neposlednom rade odkrojiť si kus koláča Digital PIE.

Súťaž je pod záštitou Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a v spolupráci s organizátorom RULEZZ konferencií TheMarketers.biz. Aj v tomto roku je partnerom združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie Digital Media Solution.

Cieľom Digital PIE je prostredníctvom špecializovanej a kmeňovej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie slovenské projekty v oblasti digitálneho marketingu za uplynulý rok. O víťazných projektoch sa bude rozhodovať dvojfázovo, čím sa zaistí čo najväčšia transparentnosť hodnotenia.  Poroty budú posudzovať výkon kampaní (Performance), originalitu nápadu (Idea) a ich spracovanie (Execution). Práce môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz a počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa, nie je obmedzený.

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia prichádza so špeciálnym ocenením DIGITAL MEDIA SOLUTION, ktorého cieľom je oceniť a zviditeľniť inovatívne, hodnotné a úspešné digitálne mediálne riešenia z oblasti slovenského digitálu.

Slávnostné vyhlásenie víťazov Digital PIE sa uskutoční 11. marca tohto roka. O podrobnostiach vás budeme včas informovať na blogu adma.sk.

01 - Modified: 2021-01-12 10:14:32 - Feat.: 0 - Title: Piaty ročník súťaže v digitálnom marketingu na Slovensku spúšťa registráciu
01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 08:00