Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
27.01.2021, 15:15

Slovenská eventová agentúra má Grand Prix. Najvyššie ocenenie získala v medzinárodnej konkurencii

Agentúra Creative PRO významne zabodovala na medzinárodnej súťaži Conventa Best Event Award.

Slovenská eventová agentúra má Grand Prix. Najvyššie ocenenie získala v medzinárodnej konkurencii
Zdroj: Creative PRO

Vo štvrtok 21. januára ocenila súťaž Conventa Best Event Award najlepšie svetové eventy za rok 2020. Slovenská agentúra Creative PRO v medzinárodnej konkurencii zabodovala hneď dvakrát. Za event pre zamestnancov spoločnosti T-Systems Slovakia získala najvyššie ocenenie Grand Prix a tiež si odniesla zlato v kategórii Best Digital Event 2020. Medzinárodná porota súťaže ocenila ich internú kampaň #TFROMHOME pre zamestnancov spoločnosti v období pandémie.

V ocenenom projekte #TFROMHOME košickej pobočky Creative PRO porota vyzdvihla jeho jedinečnosť z hľadiska časového aj kreatívneho. Agentúre sa len za šesť dní podarilo naplánovať a spustiť 10-týždňovú kampaň pre zamestnancov T-Systems Slovakia plnú online live eventov, zábavy, interakcie a spolupatričnosti, ktorá bežala naprieč digitálnymi platformami spoločnosti. Cieľom bolo udržať prirodzený kontakt so zamestnancami, ostať s nimi aj mimo štandardných pracovných „callov“ a tiež ich motivovať v neľahkej situácií. Navrhnutá bola tak, aby zaujala a motivovala nielen široké spektrum zamestnancov, ale oslovila aj externé publikum. 

Milión unikátnych návštevníkov

Počas trvania kampane zaznamenali platformy sociálnych médií spoločnosti T-Systems Slovakia milión unikátnych návštevníkov. Porota vyzdvihla aj ďalšiu pridanú hodnota podujatia, keď o 36 percent znížila fluktuáciu zamestnancov a radikálne zlepšila lojalitu k značke. Významná bola aj efektivita kampane, ktorá pri minimálnom rozpočte priniesla vysokú návratnosť investícií.

„Bola to rýchla a presná reakcia na pandemickú situáciu. Ľudia potrebovali dávku upokojenia a nádeje. Počas 10 týždňov sme mali priestor spraviť multižánrový festival, kde si každý našiel to svoje. Z celej komunikácie bola cítiť úprimnosť a autentickosť a to spojilo ľudí a bolo kľúčom úspechu," hovorí na margo významného ocenia Štefan Hric, managing partner Creative PRO Košice.

Kampaň odštartovala na sociálnych sieťach už 20. marca 2020, len týždeň po zavedení mimoriadnych opatrení, live koncertom Mariána Čekovského. V jej pokračovaní vznikla tiež originálna rozprávka napísaná na mieru pre T-Systems Slovakia a nahovorená slovenským hercom Vladimírom Kobielskym. Programové aktivity kampane boli rozdelené do sekcií ako LIVE CONCERTS, FUNNY LEARNING, LIVE COOKING, HEALTHY MORNING a SMALL TALK.

Kampaň #TFROMHOME už zabodovala na svetoznámej súťaži BEA World, kde získala zlato v kategórií B2I Digital/Hybrid Event a výnimočné ocenenie Press Award udelené medzinárodnými žurnalistami.

Súťaž Conventa Best Event Award tento rok udeľovala ceny už desiaty rok po sebe. Vyhodnocovanie prihlásených projektov prebiehalo v troch fázach podľa modelu 80:20 (80 percent hlasov projekty získali od odbornej poroty, 20 percent hlasov udelili diváci najlepším z najlepších v Conventa Crossover).

O kovy sa uchádzalo 21 finalistov v piatich hlavných kategóriách. Odborná porota hodnotila každý projekt podľa kritérií ako tvorivosť, relevantnosť, inovácia, realizácia, výsledky podujatia, udržateľná politika eventu, posolstvo či celkový konečný dojem. Porotcovia zhodnotili, že hoci eventový biznis patrí medzi pandémiou najviac postihnuté odvetvia, nechýba mu vynaliezavosť a odhodlanie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.