Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
01.02.2021, 09:40

Wolt na Slovensku má nového riaditeľa, expandovať chce rýchlo, ale udržateľne

Na Slovensku zároveň začína budovať vlastný lokálný operatívny tím.

Wolt na Slovensku má nového riaditeľa, expandovať chce rýchlo, ale udržateľne
Zdroj: Wolt

Donášková služba Wolt na Slovensku predstavuje nového generálneho riaditeľa. Je ním Tomáš Beniak, ktorý do Woltu prichádza z co-workingovej platformy HubHub Slovensko. S príchodom nového riaditeľa Wolt zároveň na Slovensku štartuje budovanie vlastného lokálneho operatívneho tímu. Toto rozhodnutie prichádza krátko po významnej investícii 440 miliónov eur, ktorú Wolt oznámil iba pred pár dňami.

Doteraz sa všetky aktivity Woltu na Slovensku riadili z Čiech, po úspešných štartoch prevádzky v 4 slovenských mestách - Bratislava, Trnava, Banská Bystrica a Košice - sa však ukázal potenciál slovenského trhu z pohľadu dopytu po kvalitnej donáškovej službe a tiež z pohľadu konkurencie. Pre vlastný tím na Slovensku sa Wolt rozhodol s cieľom naplniť tento potenciál.

“Wolt je mladá firma, ktorá stihla masívne expandovať a ukázala, že jej produkt je kvalitný a má budúcnosť. Kultúra firmy v tejto fáze ma veľmi láka. Je to štádium, kedy sa veci robia rýchlo, agilne a ľudia v tíme si musia veriť, aby sa vízia stávala skutočnosťou. Čo sa týka slovenskej pobočky, tu vidím veľký potenciál a byť na začiatku tejto cesty je fantastické, mám však samozrejme voči tomu aj zdravý rešpekt,” hovorí Tomáš Beniak.

“Slovenský trh sme dlho budovali a podporovali z Českej republiky v malom, ale veľmi schopnom lokálnom tíme. Wolt sme v tomto nastavení spustili v 4 mestách. Slovensko je však z pohľadu Woltu veľmi perspektívny trh, kde má vlastný lokálny operatívny tím veľký význam. Umožní nám to nielen rýchlejší rast s cieľom stať sa lídrom v oblasti doručovacích služieb, ale aj poskytovanie tých najkvalitnejších služieb,” dopĺňa Ján Foret, generálny riaditeľ Woltu v ČR.

Wolt na Slovensku chce v tomto roku sprístupniť službu čo najväčšiemu počtu používateľov. S tým priamo súvisí plán expanzie, či už v rámci doručovacej zóny v Bratislave alebo rozšírenia minimálne do 5 ďalších slovenských miest. “Slovenský biznis chceme škálovať rýchlo, ale udržateľne. Nebude to ľahké, ale s dobrým tímom ľudí, ktorý už dnes máme a budeme ho rozširovať, sa nám to určite podarí,” hovorí Beniak. Okrem toho Wolt plánuje rozširovať portfólio z ponuky jedál smerom k ďalším tovarom ako sú potraviny, kvety, alkohol, kozmetika a v podstate čokoľvek, čo vie kuriér previezť vo svojej taške alebo v aute. 

Tomáš Beniak absolvoval štúdium filozofie v Holandsku. Po štúdiu sa venoval učeniu morálnej filozofie na vysokej škole v Bratislave a zároveň viedol marketing a online predaj pre slovenskú textilnú značku Favab. Neskôr mal na starosti vedenie neziskových projektov v organizácií LEAF. Spoluzakladal rozvojový komunitný program pre talentovaných profesionálov v spolupráci s ľuďmi z top manažmentu slovenských firiem. Z neziskovej sféry sa dostal do biznisu cez medzinárodnú co-workingovú platformu HubHub, kde bol country manažérom pre HubHub Slovakia.

Wolt je fínska spoločnosť založená v roku 2014, ktorá pôsobí už vo viac ako 23 krajinách. Prevádzku v Bratislave spustil Wolt v septembri 2019 , v Košiciach v máji 2020, v Trnave v októbri 2020 a v Banskej Bystrici v decembri 2020.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.