StoryEditor

Volkswagen Finančné služby Slovensko menia logo

02.02.2021, 21:29
Autor:
redred
Ide o najvýraznejšiu zmenu spoločnosti od príchodu na slovenský trh.

Okrem loga, mení spoločnosť Volkswagen Finančné služby aj claim na "Key to mobility".  Nový claim má vyjadriť hlavné atribúty značky, ktorými sú pomáhať zákazníkom v mobilite, vďaka čomu sa dostanú ľahšie za prácou či zážitkami.

Zmena loga a celkovej komunikačnej stratégie je pre spoločnosť Volkswagen Finančné služby Slovensko kľúčová. Z toho dôvodu prechádzala zmenami postupne a vo viacerých fázach. Jedna z najviditeľnejších zmien sa týka webu.  Spoločnosť používala doteraz dva rozdielne farebné brandy – „gray label“ pre internú komunikáciu a neskôr aj „blue label“ pre externú a korporátnu komunikáciu vrátane označenia budov, brandingu eventov či web stránky.

Modernejšie farby a nový claim
V novom logu spoločnosti zostáva názov firmy, no zmenila sa farebnosť. Názov spoločnosti je na modrom gradientnom podklade, ktorý je jednotný pre celú skupinu, čo by malo prispieť k zvýšeniu povedomia o značke.

„Nové logo VWFS pôsobí na jednej strane modernejšie a sviežejšie, na strane druhej sa ním snažíme komunikovať svoj obchodný zámer, ktorým je pomáhať ľuďom v mobilite, vďaka ktorej sa môžu dostať za svojimi najbližšími, užívať si relax či vysnívané dovolenky s priateľmi,“ hovorí Linda Lipková, špecialistka pre komunikáciu s trhom spoločnosti VWFS. „Predchádzajúce logo bolo nadčasové, no pre celkové smerovanie spoločnosti VWFS AG a najmä e-mobilitu sa žiadala zmena,“ dodáva na záver Linda Lipková. 

Takto vyzeralo staré logo:

Volkswagen Finančné služby Slovensko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 00:17