Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.02.2021, 15:47

Kto pomôže Slovensku, pre nás nemá byť iba fráza, hovorí Lucia Pašková

V rozhovore sa dozviete:

  • Kedy vznikla myšlienka iniciatívy Kto pomôže Slovesnku
  • Ako fungovala iniciatíva počas celého minulého roka
  • Ako majú v Kto pomôže Slovensku strategicky naplánovanú kampaň na vakcináciu
  • Na koho chcú upriamiť pozornosť v prípade osvety a kampane o vakcinácii
  • Ako súvisia hodnoty firmy s vakcináciou
  • Ako vníma to, ak sa niekto odmieta zaočkovať
Kto pomôže Slovensku, pre nás nemá byť iba fráza, hovorí Lucia Pašková
Zdroj: Tomáš Halász

Lucia Pašková je spätá s Curaproxom, minulý rok však bola jedna z iniciátorov vzniku Kto pomôže Slovensku. V súčasnosti sa nosnou témou tejto iniciatívy stáva kampaň očkovania proti Covid-19. „Mapa toho, čo treba spraviť, je veľká. Kto pomôže Slovensku – my všetci – pre nás nemá byť len fráza,“ hovorí Lucia Pašková pre Stratégie.

Kedy ste začali registrovať COVID-19?
Pamätám si, že som sa o téme COVID-19 rozprávala ešte koncom roka 2019 na panelovej diskusii s Ivanou Molnárovou (Profesia.sk, pozn. red.). Vtedy však spoločnosť túto tému ešte značne zľahčovala. Až potom, keď sme videli, čo sa dialo v Taliansku, sme cítili COVID-19 už aj ako spoločnosť omnoho intenzívnejšie. Musím povedať, že som sa na tú situáciu vtedy pozerala z pohľadu CEO Curaprox, spoločnosti, ktorá má predajné stánky v nákupných centrách, kde pracujú kolegovia, ktorí nemôžu robiť z home officeu.

Ako konkrétne ste zareagovali, čo sa týka Curaproxu?
Ako spoločnosť máme s nákupnými centrami zmluvy, ktoré nám určujú, že prevádzky môžeme mať zatvorené iba počas štátnych sviatkov plus pár dní technického voľna. Zmluvne je to skôr tak, že nesmieme zavrieť. Išli sme do veľkého rizika, pretože sme všetkým shopping centrám napísali ešte predtým, než bol oficiálny lockdown, že vzhľadom na epidemiologickú situáciu pokladáme za správne a korektné voči kolegom zavrieť Smile Shopy a pustiť ich domov. Zatvorili sme naše predajne ako prví a musím povedať, že niektoré shopping centrá nám najskôr poslali aj písomné výhrady, čo si to vlastne dovoľujeme.

Kedy vznikla myšlienka založiť iniciatívu Kto pomôže Slovensku?
Curaprox spolupracuje so zubármi, preto sme situáciu vnímali celkom reálne – vedeli sme o nedostatku ochranných pomôcok. Keďže sme sledovali zahraničie, vedeli sme, že všade je s nimi problém. Keď sme si uvedomili situáciu, že u nás sa končila jedna vláda a prichádzala druhá, kde boli ľudia, ktorí spolu nikdy nespolupracovali, tak sme sa rýchlo rozhodli – keď to spustíme, nič tým nepokazíme, môžeme len pomôcť. Šimon Šicko s tímom Pixel Federation naprogramovali web zo dňa na deň.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 90% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.