StoryEditor

Kto pomôže Slovensku, pre nás nemá byť iba fráza, hovorí Lucia Pašková

03.02.2021, 14:47
Iniciatíva sa zameriava na očkovaciu kampaň proti Covid-19.

Lucia Pašková je spätá s Curaproxom, minulý rok však bola jedna z iniciátorov vzniku Kto pomôže Slovensku. V súčasnosti sa nosnou témou tejto iniciatívy stáva kampaň očkovania proti Covid-19. „Mapa toho, čo treba spraviť, je veľká. Kto pomôže Slovensku – my všetci – pre nás nemá byť len fráza,“ hovorí Lucia Pašková pre Stratégie.

Kedy ste začali registrovať COVID-19?
Pamätám si, že som sa o téme COVID-19 rozprávala ešte koncom roka 2019 na panelovej diskusii s Ivanou Molnárovou (Profesia.sk, pozn. red.). Vtedy však spoločnosť túto tému ešte značne zľahčovala. Až potom, keď sme videli, čo sa dialo v Taliansku, sme cítili COVID-19 už aj ako spoločnosť omnoho intenzívnejšie. Musím povedať, že som sa na tú situáciu vtedy pozerala z pohľadu CEO Curaprox, spoločnosti, ktorá má predajné stánky v nákupných centrách, kde pracujú kolegovia, ktorí nemôžu robiť z home officeu.

Ako konkrétne ste zareagovali, čo sa týka Curaproxu?
Ako spoločnosť máme s nákupnými centrami zmluvy, ktoré nám určujú, že prevádzky môžeme mať zatvorené iba počas štátnych sviatkov plus pár dní technického voľna. Zmluvne je to skôr tak, že nesmieme zavrieť. Išli sme do veľkého rizika, pretože sme všetkým shopping centrám napísali ešte predtým, než bol oficiálny lockdown, že vzhľadom na epidemiologickú situáciu pokladáme za správne a korektné voči kolegom zavrieť Smile Shopy a pustiť ich domov. Zatvorili sme naše predajne ako prví a musím povedať, že niektoré shopping centrá nám najskôr poslali aj písomné výhrady, čo si to vlastne dovoľujeme.

Kedy vznikla myšlienka založiť iniciatívu Kto pomôže Slovensku?
Curaprox spolupracuje so zubármi, preto sme situáciu vnímali celkom reálne – vedeli sme o nedostatku ochranných pomôcok. Keďže sme sledovali zahraničie, vedeli sme, že všade je s nimi problém. Keď sme si uvedomili situáciu, že u nás sa končila jedna vláda a prichádzala druhá, kde boli ľudia, ktorí spolu nikdy nespolupracovali, tak sme sa rýchlo rozhodli – keď to spustíme, nič tým nepokazíme, môžeme len pomôcť. Šimon Šicko s tímom Pixel Federation naprogramovali web zo dňa na deň.

Spolupracovali sme s Demotiváciou, ktorá podobnú spätnú väzbu o chýbajúcich ochranných prostriedkoch dostávala od bežných lekárov a iného zdravotníckeho personálu, preto identifikácia toho, čo máme robiť, bola veľmi rýchla. Veľkou výhodou bolo zloženie tímu – Zuzka Suchová – skúsená fund- raiserka, ktorá mala k dispozícii transparentný účet. Lukáš Fila, ktorý vedel informáciu o KPS (Kto pomôže Slovensku) prostredníctvom Denníka N hneď rozšíriť, my v Curaproxe s fyzickým skladom a ľuďmi zo Smile Shopov, pripravenými pomôcť ako call centrum. Demo (Demotivácia), Šimon, Lukáš, Zuzka a ja – každý oslovujeme nejakú cieľovku – informácia sa veľmi rýchlo rozšírila. Zároveň to bol aj čas, že sa začalo veľmi rýchlo obchodovať s prostriedkami. Bolo to asi ako na trhu s bonmi kedysi – ceny lietali, predajcovia ponúkali predaj na parkoviskách. My sme mali v skladoch Curaproxu nejaké ochranné pomôcky, keďže robíme inštruktáže – zo Smile Shopov sme ich prostredníctvom našich ľudí posunuli zdravotníckym zariadeniam. Šimon (Šicko, pozn. red.) zároveň objednával ďalšie tisíce rukavíc a my sme oslovovali ľudí, ak niečo takéto majú na sklade, nech nám to doručia....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2018-11-21 13:13:19 - Feat.: - Title: Lucia Rabatinová: Edukácia zákazníkov je pre predaj kľúčová 02 - Modified: 2017-11-19 11:03:20 - Feat.: - Title: Lucia Rabatinová: Chodím po svete s otvorenými očami
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 21:23