Amazon, Alexa
StoryEditor

Super Bowl 2021: Aké reklamy pripravili značky v tomto roku

07.02.2021, 11:42
Autor:
(pš)(pš)
Vtipné, zodpovedné, aj dvojzmyselné. Pozrite si výber z reklám.

Zarytí športoví fanúšikovia sa určite tešia na športové výkony americkej futbalovej ligy NFL. Super Bowl je zároveň prehliadkou najdrahších reklám. Značky každý rok neváhajú zaplatiť milióny amerických dolárov za pár sekúnd, aby sa predviedli pred očami miliónov divákov. V tomto roku sa niektoré síce nechali počuť, že časť finančného rozpočtu na prehliadku najdrahších reklám na svete ušetria, predsa sa ale našlo dosť značiek, ktoré sú buď stálymi partnermi Super Bowl alebo sa predstavia divákom prvýkrát.

Prvýkrát na Super Bowl
Nováčikom na tohtoročnom Super Bowl je značka Chipotle, ktorá predstaví reklamu na svoj Burrito. Čo myslíte, môže Burrito zmeniť svet? Zdá sa, že áno ak sa zameria na ekologické poľnohospodárstvo.

Ďalším nováčikom je reklama spoločnosti Dexcom, ktorá do hlavnej postavy svojej reklamy angažovala popovú hviezdu Nicka Jonasa. Ten požaduje pre ľudí s cukrovkou glukomer, ktorý budú mať vždy so sebou na mobile. Vďaka technologickej vychytávke.

Rok 2020? Rok citrónov
Bud Light nie je nováčikom na Super Bowle. V tomto roku, podľa viacerých zahraničných médií ide dokonca na hranu. Značka ponúka reklame, v ktorej hovorí, že minulý rok bol rok kyslých citrónov. Ale keď prídu citróny, treba si z toho urobiť limonádu.

Vezmime si pivo
Anheuser-Busch pivná značka, ktorá rovnako Bud Light patrí do portfólia spoločnosti Budweiser, vychádza z iného insightu. V spote pripomína, aké je to príjemné vypiť si pivo s najbližšími, kolegami, priateľmi...

Nestrácajte čas a užívajte si čas s ostatnými
Značka Stella Artois si vybrala pre svoj spot Lennyho Kravitza. Aj táto spoločnosť vychádza z minuloročnej pandémie, kedy sme nemohli čas stráviť spoločne. Stella Artois nabáda k tomu, aby sme čas strávili spoločne.

Snaha o humor
Nie jedna reklama tohtoročného Super Bowl sa snaží o vtip. Takou je aj spot Tide, kde je hlavnou postavou mikina, respektíve meniaca sa tvár na jej prednej časti.

A na záver dvojzmyselná romantika
Amazon a jeho Alexa...

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 10:39