Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
09.02.2021, 10:10

Slovnaft postavil strednú školu v Minecrafte. Ide o súčasť kampane Chémia je zábava

Kreatíva je z dielne dotcom advertising.

Slovnaft postavil strednú školu v Minecrafte. Ide o súčasť kampane Chémia je zábava
Zdroj: dotcom advertising

Spoločnosť Slovnaft pripravuje každý rok kampaň zameranú na nábor záujemcov o štúdium odboru chemik − operátor na Strednej odbornej škole chemickej v Bratislave. Benefity, ktoré škola ponúka, sú určite atraktívne pre rodičov, ale aby bola škola cool aj pre potenciálnych študentov, agentúra dotcom advertising sa rozhodla postaviť ju v Minecrafte. Tam si spolu s youtuberom Asimisterom mohol v livestreame na Facebooku každý skúsiť vyriešiť úlohy z rovnakých predmetov ako na skutočných prijímačkách.

„Keďže školy sú teraz zatvorené, rozhodli sme sa jednu vytvoriť tam, kde sa naša cieľovka prirodzene nachádza. Spolu s builderom sme ju stavali niekoľko týždňov a mala všetko… Viac ako 200 000 blokov bolo využitých na štyri pavilóny, 34 učební, laboratóriá, telocvičňu, šatne, školský dvor, vlastnú autobusovú zastávku, jedáleň či dokonca záhradku s včelími úľmi. Každý sa v nej mohol nielen poprechádzať, ale hlavne odľahčenou formou a bez stresu vyskúšať svoje znalosti,“ prezrádzajú kreatívni riaditelia dotcom advertising Roj & Dvorecký.

Prijímačkový livestream bol doplnený o „Let’s play“ video na YouTube a množstvo online a social media formátov, ktoré mali rovnakú úlohu − zatraktívniť školu v očiach žiakov a ich rodičov a oboznámiť ich s jej benefitmi.

„Štúdium prírodných vied budí u mnohých detí obavy, preto ich už niekoľko rokov presviedčame, že chémia je zábava. Výsledkom našich kampaní je nárast počtu študentov odboru chemik − operátor, ktorí môžu hneď po úspešnom skončení školy začať pracovať v Slovnafte. Agentúre dotcom a Asimisterovi sa podarilo prepojiť do detailov spracovaný virtuálny svet s reálnymi ľuďmi, aby si každý z nich užil návštevu strednej školy postavenej v Minecrafte. Nadväzujúca komunikácia vrátane kvalitného merchu výborne doplnili celú kampaň,“ hovorí Ladislav Procházka z Komunikácie Slovnaftu.

Ďakujeme klientovi, že mal odvahu urobiť kampaň na strednú školu tak, že postavil novú,” dodáva Peter Urbanec, strategy director.

Zdroj: dotcom advertising

Vizitka kampane: 

Klient: SLOVNAFT, a.s.: Zuzana Novoveská, Ladislav Procházka
Creative Directors: Roj & Dvorecký
Strategy Director: Peter Urbanec
Strategy Planner: Monika Farkašová
Creative Team Leader: Marek Uličný
Copywriter: Lucia Peterková
Art Directors: Leo Šiller, Vít Zavadil
Account Managers: Filip Jenes, Stanislav Pavlík
Builder: Matúš Komár

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.