StoryEditor

Coca-Cola spúšťa novú kampaň. V livestreamoch o varení sa predstaví Mária Čírová a Marek Pavala

15.02.2021, 15:45
Autor:
redred
V minulom roku mala značka televíznu talkshow, teraz sa presúva na Instagram.

Coca-Cola uvádza novú kampaň s názvom Spolu chutí najlepšie aj na Slovensku. Jej hlavnou myšlienkou je nájsť si cestu k radosti prostredníctvom spoločne strávených chvíľ s blízkymi a vedieť si práve tieto chvíľky doma s rodinou ozvláštniť a užiť – ako inak než dobrým jedlom a pitím.

V rámci kampane Spolu chutí najlepšie je na našom trhu naplánovaných niekoľko marketingových aktivít. Globálny televízny spot odkazuje na svetové chute, čas strávený s rodinou a na myšlienku, že všetko chutí lepšie spoločne.

„Tohtoročná kampaň je postavená nielen na skvelej chuti najslávnejšieho nápoja na svete, ale predovšetkým na myšlienke, že radostné chvíle a skvelé veci si môžeme vychutnať práve doma so svojou rodinou. Domácnosť je totiž miestom, kam sa v poslednom roku prenieslo ochutnávanie nových pokrmov a spoločné zdieľanie najrôznejších príjemných zážitkov,“ popisuje Veronika Němcová, riaditeľka komunikácie a udržateľnosti v spoločnosti Coca-Cola SR a ČR a dodáva: „Z prieskumu medzi spotrebiteľmi vieme, že ľudia si perlivý nápoj Coca-Cola často vychutnávajú práve v prostredí domova a 72,4 percenta respondentov uviedlo, že ho preferujú pred iným colovým nápojom. Aj z tohto dôvodu je tohtoročná kampaň Spolu chutí najlepšie iná a kladie dôraz na čas strávený doma,“ dopĺňa Veronika Němcová.

Tradičná kampaň Spolu chutí najlepšie beží na Slovensku a v Česku už druhýkrát. Aj vlaňajší ročník sprevádzalo množstvo aktivít, v rámci nich aj zábavná televízna show o varení Spoločne s chuťou, ktorou sprevádzal Marek Pavala spolu so slovenskou herečkou a komičkou Lujzou Garajovou-Schramekovou.

„Aktuálna situácia a skúsenosti z minulého roka nás podnietili k hľadaniu nových príležitostí a možností spojenia skvelého jedla a nápoja Coca-Cola. Chceli sme zachovať veľmi úspešný formát varenia a spolupráce s influencermi a zároveň priniesť milovníkom dobrého jedla skutočný zážitok, ktorý môžu zdieľať so svojimi najbližšími. Špeciálne pre tento rok vznikol preto nový formát, vďaka ktorému prinesieme zaujímavé recepty priamo do domácností prostredníctvom livestreamov na Instagrame, v ktorých budeme variť spoločne v reálnom čase,“ vysvetľuje Kateřina Třísková, brand manažérka značky Coca-Cola.

Coca-Cola si do série livestreamov o varení prizvala ambasádorov Mareka Pavalu, českého kreatívneho kuchára a finalistu súťaže MasterChef 2012, a Máriu Čírovú, slovenskú speváčku a skladateľku. Stretnú sa online tri soboty vo februári a marci a v pohodlí domova budú pripravovať zaujímavé recepty svetových chutí, ktoré doma zvládnete pripraviť spoločne s nimi.

Prvý približne hodinový livestream sa uskutoční už túto sobotu 20. februára 2021 o 18:00 hod. Ďalšie streamy budú nasledovať 6. a 20. marca 2021.

01 - Modified: 2020-09-02 12:33:40 - Feat.: 0 - Title: Coca-Cola HBC Česko a Slovensko oznámila personálnu zmenu 02 - Modified: 2020-10-23 06:35:12 - Feat.: 0 - Title: Coca-Cola uvádza na slovenský trh produkty Costa Coffee 03 - Modified: 2021-01-30 12:49:24 - Feat.: 0 - Title: Coca-Cola sa vzdáva loga. V novej kampani #OpenToBetter
01 - Modified: 2022-05-02 07:03:53 - Feat.: - Title: Coca-Cola otvorila svoj prvý značkový obchod v Európe 02 - Modified: 2022-02-16 13:37:24 - Feat.: - Title: Coca-Cola štartuje kampaň Screentime 03 - Modified: 2022-01-25 13:31:19 - Feat.: - Title: Coca-Cola HBC má novú riaditeľku právneho oddelenia 04 - Modified: 2021-11-11 18:57:25 - Feat.: - Title: Coca-Cola má prvú vianočnú kampaň v rámci novej filozofie značky Real Magic 05 - Modified: 2021-10-05 15:03:42 - Feat.: - Title: The Coca-Cola Company ČR a SR má nového generálneho riaditeľa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 07:53