Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategiePredstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou januárového Hodnotenia sa stala agentúra dotcom advertising.
Backstage z Hodnotenia januárových prác priblížili Lucia Petrášová a Matúš Kvas.
Kúp mi radšej knihu
Kategória televíznych spotov nás netradične v januárovom hodnotení presunula do Vianoc. Najvyšší počet bodov získala prvá vianočná reklama Martinusu, ktorá ľuďom pripomínala, že najlepším darčekom je kniha. Agentúra TRIAD knihu v spote postavila ako ultimátneho víťaza nad všetky tie darčeky z nutnosti, paniky alebo potreby kúpiť piaty sveter. A pomohli si známou pesničkou od Mekyho Žbirku. Na režisérsku stoličku zasadol Jonáš Karásek.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 69% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.