Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.02.2021, 09:40

TRIAD INSIDER: Agentúru charakterizuje Devín, nekorektný humor a plameniak

Dozviete sa aj, ako brainstormujú, ktoré nápady oceňujú a dostanete skvelé tipy na čítanie, počúvanie aj na relax.

TRIAD INSIDER: Agentúru charakterizuje Devín, nekorektný humor a plameniak
Zdroj: TRIAD

V Stratégiách sme minulý týždeň spustili rubriku, ktorá približuje agentúrny život. Jej názov je Agency Insider. Zaujíma nás, ako agentúry myslia, ako vznikajú ich nápady, kde sa inšpirujú, aké majú spoločné rituály. Veríme, že našimi menej tradičnými otázkami priblížime ich fungovanie a zároveň ľudí, ktorí v agentúre pracujú. A to môže byť v mnohom inšpiráciou.

Rubriku otvorila Agentúra roka 2020- Wiktor Leo Burnett, Ako druhú sme oslovili agentúru TRIAD, ktorá v Agentúre roka obsadila v minulom roku striebornú priečku.

Predstavte agentúru jednou - dvoma vetami.

TRIAD je fullservisová reklamná agentúra, založená pred 15 rokmi dvoma matfyzákmi, ktorá sa za tých pár rokov stala rešpektovanou agentúrou plnou správne "ujetých" ľudí a už dvakrát sa stala Agentúrou roka na Slovensku.

Čo vás ako agentúru najviac vystihuje?

Plameniak, nekorektný humor, rodina, Devín, Creativity is intelligence having fun.

Zdroj: TRIAD

Ako a kde sa vám najlepšie brainstromuje?

Spolu, hocikde v Devíne. Osamote v sprche a pri cikaní.

Ako ste nahradili spoločné rituály na podporu fungovania tímu?

Vytvorili sme si vlastné virtuálne reality shows. Najskôr to bolo, “máme doma väčší bordel ako vy”, keď sme si cez zoom ukazovali, kto ako býva, potom to bolo rýchlo rande “Káva o tretej”, “Drink po desiatej” a podobne. Niektoré rituály však zostávajú stále rovnaké. Stíhanie prezentácie na poslednú chvíľu aj bez cestovania mestom a ranné porady.

Zdroj: TRIAD

Čo ste ešte nikdy nikomu o agentúre neprezradili?

Že nie sme sekta. Ale pssst.

V čom zmenila súčasná situácia vaše myslenie? 

Utvrdila nás v tom, že človek je schopný zvyknúť si na všetko. Záleží len od toho, ako dlho to trvá.

Váš post na sociálnych sieťach, ktorý mal najviac laikov a zdieľaní?

Snáď to nebol ten, v ktorom sa na jednu fotku dostala naraz hlavná postavička z reklám klienta a v ruke mala fľašu alkoholu nášho iného klienta.

Aký nápad vás v poslednom období najviac zaujal?

Jeden nápad od nášho Triaďáka, ktorý ale nemôžeme prezradiť, lebo kampaň ešte nie je vonku :)

Kreatívci z TRIAD-u sa podelili o niekoľko tipov pre voľný čas.

Čo odporúčajú prečítať si:

  • Rutger Bregman - Ľudskosť
  • Giulia Enders - Taktne o tráviacom trakte
  • Martin Woska a Jaro Zacko - BDGT: 4 princípy úspešného marketingu s akýmkoľvek budgetom (čoskoro v kníhkupectvách)
  • Sarah Carter & Les Binet - How not to Plan

Niečo na počúvanie/sledovanie:

  • Podcast: Americký futbal s Vladom Kurekom
  • Pocast: Doktor má Filipa
  • Netflix: New Amsterdam
  • Netflix: How to get away with Murder

Tipy na relax:

Dobre sa vyspať. Ciga na vežičke v TRIADe, keď zapadá slnko. Príroda, nezáleží na tom, či lenivo alebo aktívne.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.