Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.02.2021, 13:21

Peter Šurín: Verím, že značka Orange bude rásť a my s ňou

Z rozhovoru sa dozviete:

  • ako sa mení fungovanie agentúry po výhre vo veľkom tendri
  • o personálnych posilách
  • čím Monday Lovers presvedčila v tendri
  • kam Orange posunie novú agentúru
  • aká je dnes najväčšia výzva v komunikácii pre telco segment
  • ako sa agentúry museli adaptovať počas pandémie
Peter Šurín: Verím, že značka Orange bude rásť a my s ňou
Zdroj: archív

V Monday Lovers je zakódované to, čo robíme a ako robíme, hovorí Peter Šurín, stratég agentúry, ktorá sa po novom už nevolá Elite Solutions ale Elite/Monday Lovers. Minulý rok bol pre agentúru celkom prelomový. Na prekvapenie celého trhu uspeli v tendri na ATL kampane pre značku Orange. Aj o tom Peter Šurín hovoril pre Stratégie.

Z Elite Solutions sa minulý rok stala Elite / Monday Lovers, prečo ste sa premenovali?
V prvom rade poviem, že sme Elite v názve chceli zachovať. Aj napriek tomu, že Elite, ktorú sme založili pred nejakými dvanástimi, trinástimi rokmi, odkedy existuje agentúra, vznikla úplne z iných dôvodov. Nechceli sme pôsobiť ako softvérová firma, čomu sme sa vtedy venovali, preto sme zvolili niečo univerzálnejšie. V posledných rokoch sme sa stali známi pre Elite, Solutions o nás nič nevypovedalo. Zároveň sme v agentúre všetci už niekoľko rokov na mikinách nosili náš akoby claim Monday Lovers. Uvedomili sme si, že my nemusíme hľadať náhradu za Solutions, my ju máme. V Monday Lovers je zakódované to, čo robíme a ako robíme.

Agentúry si zvyknú odvodzovať názvy podľa toho, na čo sa špecializujú. Vôbec ste neuvažovali o nejakom názve, ktorý by vás odlišoval od konkurencie?
Hovorím to už dlhšie, ale my už dávno nie sme iba digitálna agentúra. Môžeme si povedať, že sme fullservisová agentúra, ktorá vie urobiť kampaň tak v digitáli, ako aj naprieč inými offlinovými médiami. Samozrejme, možno nevieme úplne zabezpečiť nákup médií alebo v digitáli sa interne nešpecializujeme na výkonnostné kampane. Preto sme to nechceli pozicionovať či špecifikovať v názve. To, čo chceme povedať, je, že sme agentúra, s ktorou by ste jednoducho chceli pracovať. Nám sa v podstate s týmto názvom aj dobre pracuje – Monday vieme vymeniť za čokoľvek, čo potrebujeme, je to veľmi flexibilné.

Napríklad momentálne Orange Lovers.
Áno, pokojne to môžeme zameniť aj za názov klientov. (Smiech) Môžeme s tým pracovať veľmi flexibilne.

Vy môžete minulý rok hodnotiť ako pozitívny, aj v kontexte výhry tendra na Orange, čo – musím povedať – bolo pre trh prekvapením.
Prvý polrok bol asi taký, aký mal každý. Mali sme obrovský rešpekt k tomu, čo bude, fungovali sme ako asi všetky agentúry v oklieštenom režime. Našťastie to bolo iba krátkodobé, a od leta sa ten čas relatívne menil. V auguste sme dostali pozvánku do tendra na Orange. Z odstupom času si myslím, že to bol z hľadiska času veľmi dobre nastavený tender, mali sme na to v lete priestor a mohli sme sa tendru venovať naplno. Vždy sa totiž snažíme hovoriť, že predvianočný čas a Vianoce nie sú najvhodnejšie na tendrovanie.

Čím ste klienta presvedčili?
Bolo nám povedané,

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 76% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.