Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.03.2021, 14:20

Úsmev ako dar vyzýva ľudí, aby 2 percentá venovali tým, ktorí sa majú radi

Komunikáciu na podporu ohrozených rodín s deťmi pre Úsmev ako dar pripravila agentúra Respect APP.

Úsmev ako dar vyzýva ľudí, aby 2 percentá venovali tým, ktorí sa majú radi
Zdroj: Respect APP

Dlhoročné partnerstvo neziskovej organizácie Úsmev ako dar a Respect APP má za sebou vydarený rok 2020. Ich kampane získali kreatívne ocenenia na NY Festivals, ADC Europe a bodovali aj na domácom Zlatom klinci či Effie. 

„S Úsmevom sa nám v poslednom období darí robiť naozaj peknú robotu. A to sa nebavíme len o kreatíve, ale hlavne o vyzbieraných prostriedkoch. Teší nás to o to viac, že sa tak deje práve v čase, keď kvôli aktuálnej situácii na Slovensku stále pribúda rodín, ktoré potrebujú okamžitú pomoc,“ hovorí Yolka Udičová z Respect APP.

V prvej kampani nového roka sa Úsmev ako dar už tradične zameral na 2 percentá z daní. Tento rok vyzýva ľudí, aby ich venovali tým, ktorí sa majú radi.

„Tí, ktorí sa majú radi a potrebujú našu pomoc sú, samozrejme, najčastejšie deti s rodičmi. Nezriedka sa ale stáva, že rodičov z rôznych dôvodov pri starostlivosti o dieťa nahrádzajú napríklad starí rodičia. Aj preto takýto wording a symbol srdca, ktorého šikovné prepojenie s číslom 2 tvorí ústredný motív našich vizuálov,“ vysvetľuje kreatívu Lukáš Lukonič, copywriter Respect APP.

Zdroj: Respect APP

Vizitka kampane: 

Klient: Úsmev ako dar
Agentúra: Respect APP
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Copywriter: Lukáš Lukonič
Art director: Mykola Kovalenko
Stratég: Yolka Udičová
Account manager: Ivana Gemeiner, Simona Novomeská
Digital manager: Michaela Martonová 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.