Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.03.2021, 14:20

Pivná značka Zlatý Bažant rozširuje portfólio

Prináša tri ovocné novinky.

Pivná značka Zlatý Bažant rozširuje portfólio
Zdroj: Heineken

Slovenská značka Zlatý Bažant Radler 0,0% pred príchodom jari rozširuje svoje portfólio o tri ovocné novinky so zníženým obsahom cukru, ktoré sú zaradené do dvoch nových produktových radov.

Novinky s príchuťou Citrón a s príchuťou Grapefruit sú dostupné v rade „Extra svieži“ a ide vôbec o prvé radlery na slovenskom trhu bez pridaného cukru. Produktový rad ´Svieži´ sa rozrástol o príchuť Brusnica-Ríbezľa a obsahuje o 30 percent menej cukru ako klasický variant.  

„Novinkami reagujeme na preferencie našich spotrebiteľov, ktorí uprednostňujú menej sladké radlery a ovocnú chuť. Jednoduchšiu orientáciu v portfóliu umožní nové rozdelenie produktových radov na ´Svieži´, ktorý má o 30 percent menej cukru v porovnaní s klasickými radlermi a sú tu zaradené netradičné kombinácie chutí. Úplne nový rad je ´Extra Svieži´, kam patria vôbec prvé radlery na slovenskom trhu bez pridaného cukru a s menej sladkou, no ovocnejšou a extra osviežujúcou chuťou,“ vysvetlil senior brand manažér značky Peter Nikodem a dodal, že v lete bude v rámci HORECA segmentu k dispozícii aj čapovaný variant s grapefruitovou príchuťou.

Všetky radlery z ponuky Zlatý Bažant Radler 0,0% sú 100 percentne prírodné, bez konzervantov a umelých farbív.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.