Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.03.2021, 10:25

BILLA má nový vernostný program pre deti

Cieľom projektu SuperOsma je inšpirovať k zdravej životospráve.

BILLA má nový vernostný program pre deti
Zdroj: Billa

Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program SuperOsma. Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, ktoré by chcela inšpirovať k zdravej životospráve a pravidelnej konzumácii ovocia a zeleniny. Vernostný program potrvá od 3. marca do 11. mája.

Zákazníci môžu počas trvania kampane získať osem kamarátov SuperOsmy, teda plyšových hračiek predstavujúcich osem druhov ovocia a zeleniny – banán, jablko, hrušku, jahodu, baklažán, brokolicu, mrkvu a cesnak. Bude možné ich získať spolu s praktickými hrnčekmi na kávu či čaj, ktoré nesú vyobrazenie jednotlivých ovocných kamarátov.

Cieľom nášho nového vernostného programu je naučiť deti láske k ovociu a zelenine. Tie by mali byť pravidelnou súčasťou jedálnička detí, pretože zabezpečujú ich zdravý rast a pomáhajú budovať silnú imunitu. Veríme, že našich zákazníkov, a najmä ich ratolesti, potešia roztomilé postavičky SuperOsmy a vyskladajú si z nich celú kolekciu,“ hovorí marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová.

Zákazníci dostanú za každých 10 eur hodnoty nákupu jednu nálepku s logom vernostného programu. 

Spoločnosť BILLA podporí svoj vernostný program SuperOsma prostredníctvom televízie a rozhlasových spotov, OOH formátov, vlastných online médií, sociálnych sietí, instore aj PR.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.