Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.03.2021, 09:05

Máte už plné zuby lockdownu? Nová kampaň Plamienka stavia veci do novej perspektívy

Kreatívny koncept má pod taktovkou Jandl.

Máte už plné zuby lockdownu? Nová kampaň Plamienka stavia veci do novej perspektívy
Zdroj: JANDL

Plamienok je nezisková organizácia, ktorej náplňou je pomáhať rodinám s nevyliečiteľne chorými deťmi – čo je jedna z najťažších tém, ktoré si človek dokáže predstaviť.

Podpora od neziskovej organizácie je pre rodiny veľmi dôležitá, pretože vďaka nej môžu tráviť posledné chvíle spolu doma. Ide o psychologickú, emocionálnu a lekársku pomoc. Preto sú veľmi dôležité príspevky od darcov, napríklad vo forme 2 percent z daní, ktorými podporia činnosť Plamienka.

Nová kampaň sa zaoberá ťažkými časmi, v ktorých žijeme. Lockdown za lockdownom v nás zanechal svoju stopu a všetci snívame o tom, čo budeme robiť, keď lockdown konečne skončí.

Z tohto pohľadu sa môže zdať paradoxné, že nevyliečiteľne choré deti chcú tráviť čo najviac času práve doma. Dôvod je však jednoduchý – nechcú svoj zostávajúci čas stráviť v nemocnici. Byť doma pre nich znamená byť obklopený láskou a starostlivosťou od svojich najbližších, a dostávať obrovskú oporu od Plamienka.

Zdroj: JANDL

„Každý nový projekt s neziskovou organizáciou Plamienok je pre nás, ľudí z reklamy, výzvou meniť sa k lepšiemu nielen po pracovnej, ale aj po ľudskej stránke. Mať väčšie pochopenie, viac súcitu. Bez ohľadu na to, aké ťažké časy práve prežívame, vždy môžeme spraviť niečo pozitívne. A pomôcť inej ľudskej bytosti, dieťaťu či dospelému, je jednou z najušľachtilejších vecí, ktoré človek môže spraviť,“ Alex Strimbeanu, Kreatívny riaditeľ, JANDL.

Vizitka kampane: 

Agentúra: JANDL
Kreatívny riaditeľ: Alex Strimbeanu
Art Director: Zuzana Ondrušová
Copywriter: Viliam Šedivý
DTP: Jaroslav Dutka
Stratégia: Juraj Čief
Account: Jakub Kováč
Produkčná spoločnosť: KIMONO Production       
Režisér: Patrik Gubiš
Produkcia: Monika Kraftová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.