StoryEditor

Slovenská sporiteľňa spúšťa kampaň o rovnosti príležitostí. Jej tvárou je Kristína Tormová

08.03.2021, 12:50
Autor:
redred
Kreatíva je z dielne agentúry Zaraguza.

Slovenska sporiteľňa pri príležitosti Medzinárodného dňa žien spustila online kampaň, v ktorej vyzýva k rovnosti v príležitostiach pre všetkých bez ohľadu na pohlavie. Okrem videa so známou herečkou a influencerkou Kristínou Tormovou ukazuje aj príbehy úspešných zamestnankýň, prostredníctvom ktorých chce búrať stereotypy o tzv. mužskej a ženskej práci. Banka sa dlhodobo venuje témam rovnosti, diverzity a inklúzie.

„Som hrdá na to, že v Slovenskej sporiteľni neoslavujeme MDŽ iba jeden deň v roku, ale ženám dokazujeme našu úctu každý deň prostredníctvom rovnosti príležitostí, rovnosti platov na rovnocenných pozíciách a naším celkovým prístupom. Pracovať v prospech klientov a chuť rozvíjať sa v pracovnom kontexte sú pre nás dôležitejšie ako pohlavie, vek alebo pôvod. Ako zodpovedný líder a 8-násobný najzamestnávateľ chceme v tomto inšpirovať aj ďalšie firmy,“  vysvetľuje Zuzana Poláková, riaditeľka zamestnaneckej skúsenosti Slovenskej sporiteľne a dodáva: „Súčasne si uvedomujeme, že základom pre stabilnú spoluprácu založenú na dôvere je aj pochopenie pre rôzne potreby zamestnancov a zamestnankýň, ktoré zväčša zasiahnu aj pracovnú oblasť. V banke ponúkame nielen možnosti plných, ale aj čiastočných úväzkov či špeciálne úväzky prispôsobené mamičkám, ale aj oteckom na materskej a rodičovskej dovolenke, a množstvo ďalších benefitov. Našu úlohu vidíme vo vytváraní takého prostredia, v ktorom sa môže každý rozvíjať a pracovať bez ohľadu, akú životnú situáciu práve rieši.

Kristína Tormová tvárou online kampane

Na problém s nerovnosťami medzi mužmi a ženami banka na Facebooku a Instagrame poukazuje prostredníctvom videa so známou herečkou a influencerkou Kristínou Tormovou. Tá odovzdáva posolstvo „Kvety mi nestačia, ak majú zakrývať nerovnosti“. Súčasne je tento odkaz doplnený o výzvu prísť pracovať a rásť s férovým platom do Slovenskej sporiteľne.

Slovenská sporiteľňa postupne zverejňuje aj príbehy úspešných zamestnankýň, ktoré sa venujú práci častokrát prisudzovanej mužom. Banka tým potvrdzuje, že na jednotlivé pozície sa nepozerá stereotypne cez pohlavia. Vďaka tomu sa tak ženy v sporiteľni naplno venujú práci, akou je ITčko, vývoj aplikácií, UX dizajn, riadenie veľkých a strategických tímov a v mnohých ďalších oblastiach.

SLSP

Vizitka kampane: 

Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Ondrej Kořínek, Milan Malý
Art director: Milan Malý
Copywriter: Eva Myjavcová, Kornélia Pazderková
Account manager: Dominika Drusanová
Produkcia spotu: Viliam Jánošík
Produkcia LinkedIn kampane: Crossline
Media: Wavemaker

01 - Modified: 2020-11-16 14:10:51 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spolu s desiatkami slovenských firiem spúšťa iniciatívu Doma nakupujem 02 - Modified: 2021-01-27 13:00:24 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa digitálnu novinku Payme 03 - Modified: 2021-02-09 08:54:03 - Feat.: 0 - Title: Rúška komplikujú situáciu nepočujúcim, Slovenská sporiteľňa našla riešenie
01 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 02 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 03 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-08-21 14:20:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 02:35