archív
StoryEditor

Prácu študentov v Nitre ocenila súťaž Cena Inkubátora 2020

08.03.2021, 15:18
Autor:
(pš)(pš)
Pozrite si najzaujímavejšie projekty šikovných študentov.

Šikovných študentov, ktorí by mohli byť súčasťou agentúr, nikdy nie je dosť. Presne takých študentov, respektíve ich práce si všíma projekt Cena Inkubátora 2020, ktorý funguje na Katedre masmediálnej komunikácie a reklamy UKF v Nitre. Projekt aj v tomto roku vyhodnotil najlepšie práce. Porota zložená z odborníkov vybrala z dvadsiatich prihlásených prác dva najlepšie projekty.

Prvé miesto si odniesla kampaň s  názvom Literatúra v kvetinárstve , pri ktorej porota vyzdvihla harmonickú afinitu medzi zvolenými subjektami - kvetinárstvom a mladými autorkami z rovnakého mesta. Autori v projekte prostredníctvom odkazu na kytici kvetov spropagovali mladých literátov.

A hoci ďalšia kampaň Zmaturuj za minútu nezískala umiestnenie, jej autori odišli s ponukou na platenú stáž v komunikačnej agentúre Core4 Advertising. Cieľom kampane, ktorej úlohou bolo spopularizovať povinné maturitné diela formou podcastu,  získala vysoký ohlas. Len na Instagrame získala 23 100 sledovateľov, z toho bolo 68 788 unikátnych užívateľov a 1 191 180 impresií), upozorňovali na ňu známi influenceri (DJ EKG, Matej Tóth, Boris Pršo, Becca, Peter Bárdy a iní), niektorí dokonca nahrali podcast s popisom diela (Kristína Tormová, Expl0ited, Michal Truban..). O kampani sa zmienilo  viac ako 50 vzdelávacích inštitúcií či dokonca sám minister školstva Branislav Gröhling zdieľaním na Instagrame so slovami: “Študenti digitálneho marketingu UKF v Nitre vytvorili tento super projekt”.

Cena Inkubátora 2020, ktorá prebiehala ako online event, v dvoch kolách – v tom prvom porota v zložení Andrej Csino (Creative Director, Core4 Advertising), Jasmína Naddourová (Account Executive, McCann Prague), a z akademickej pôdy Dagmar Inštitorisová (KMKAR UKF Nitra), Lukasz P. Wojciechovski (FMK UCM Trnava), Martin Charvát (Metropolitní univerzita Praha).
Porota posúdila 20 prihlásených case study projektov, do druhého kola vybrala šesť prác. V druhom kole obhajovali autori svoje projekty pred porotou, ktorej predsedal Andrej Csino z agentúry Core4 Advertising.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 15:16