Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
10.03.2021, 15:55

Prvé kroky dieťaťa vedia byť poriadnou drámou, ukazuje Telekom v novej kampani

Kreatívu zastrešila dvorná agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Prvé kroky dieťaťa vedia byť poriadnou drámou, ukazuje Telekom v novej kampani
Zdroj: Youtube

Dovolenky, svadby, prvé slová či prvé kroky – to všetko si chceme zaznamenať na svoje mobily, ktoré s nami prežívajú tie najdôležitejšie chvíle v našich životoch. Nie vždy to však s nami prežijú, ako ukazuje Slovak Telekom v aktuálnej kampani, v ktorej sa rozhodol príjemne prekvapiť svojich verných zákazníkov.

„Pozitívny vzťah so zákazníkmi je pre nás mimoriadne dôležitý, a preto našim verným v druhej tohtoročnej kampani prinášame výhodnejšiu cenu na nové zariadenie. Agentúra nám túto ponuku pomohla zabaliť do atraktívneho televízneho spotu a veríme, že v reklamnom brejku divákov pobaví,“ uvádza Petra Novotná, šéfka značky a marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom.

V televíznom spote sledujeme dôležitú chvíľu v živote mladej rodiny – prvé kroky dieťaťa, ktoré si rodičia chcú, samozrejme, natočiť. Ako to už ale býva, väčšina týchto momentov prichádza nečakane. To rozpúta epický zápas s časom, počas ktorého sa rodičia snažia nájsť svoj mobil, pričom ich pátranie podčiarkuje veľkolepá skladba O Fortuna. 

„Ako rodič malého dieťaťa sa viem dokonale vcítiť do kože manželov v spote. Môj mobil je plný fotiek a videí mojej dcérky. Každý jej míľnik si chcem zaznamenať, lebo viem, že sa už nebude opakovať. Veríme, že s týmto insightom sa stotožnia aj ostatní diváci,“ hovorí o spote Roman Hríbik, senior copywriter MUW Saatchi & Saatchi.

Natáčanie so slovenskou produkciou Protos Productions, českým režisérom Róbertom Hlozom a agentúrou prebiehalo bezpečne, na diaľku. Na pľaci boli dodržané najprísnejšie hygienické opatrenia a všetci zúčastnení disponovali negatívnym výsledkom aktuálneho PCR testu.

Spot bude možné okrem televízneho vysielania vidieť nasadený aj na YouTube a v podobe nových recutov aj na Facebooku či Instagrame.

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Denisa Šindelárová, Klaudia Linkeschová
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Roman Hríbik, Veronika Holaňová
Art director: Eduard Drexler
Unit manager: Tatiana Hrutková
Account manager: Zuzana Havranová
Strategy planner: Kamil Charvát
Réžia: Róbert Hloz
Produkcia: Protos Productions
Hudba: Carl Orff – O Fortuna (Carmina Burana)
Zvuková produkcia: K2 zvuk, Samuel Jurkovič

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.