Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.03.2021, 12:30

DENTSU Insider: 16. poschodie, online ranné kávy a Brainnoying

Dozviete sa aj, ako brainstormujú, ktoré nápady oceňujú a dostanete skvelé tipy na čítanie, počúvanie aj na relax.

DENTSU Insider: 16. poschodie, online ranné kávy a Brainnoying
Zdroj: Dentsu

Prinášame nový diel Agency Insider. Rubriky, ktorou približujeme agentúrny život, ako vznikajú nápady, kde sa agentúry inšpirujú, aké majú spoločné rituály. Veríme, že našimi menej tradičnými otázkami priblížime ich fungovanie a zároveň ľudí, ktorí v agentúre pracujú. A to môže byť v mnohom inšpiráciou. 

Predstavujeme agentúru Dentsu Slovakia.

Predstavte agentúru jednou - dvoma vetami.

Zdroj: Dentsu
Peter Zlámala
COO

Miesto, kam sa ľudia tešia aj v pondelok ráno :). 

Zdroj: Dentsu
Juraj Palaj
Trading Director

Vždy sme chceli byť agentúra, kde by ľudia chceli pracovať. Snažíme sa vytvoriť také pracovné podmienky, aby sa ľudia do práce tešili, a okrem štandardnej pracovnej náplne sa mohli vzdelávať a aj rásť. A vyzerá, že sa nám to darí.

​​Čo vás ako agentúru najviac vystihuje?

Zdroj: Dentsu

Jana Medveďová
TV Specialist

Pracujem v agentúre 13 rokov a vždy som mala pocit, že sme ako rodina... so všetkým, čo k tomu patrí.

Zdroj: Dentsu
Peter Zlámala
COO

Ľudia so srdcom, ktorí rozumejú dátam a svojej práci, pracujú s ľuďmi a pre ľudí.

Ako a kde sa vám najlepšie brainstromuje?

Zdroj: Dentsu
Miroslav Filip
Digital Media Specialist

Najlepšie sa mi brainstormuje, keď môžem chodiť po miestnosti, pozerať popri tom von oknom. „Pohľady od nás zo 16. poschodia vedia byť nie málo inšpiratívne :)“. Ten pohľad ma tak trocha prepája s realitou a dokáže ma udržať „občas“ pri zemi.

Zdroj: Dentsu
Roman Šebo
Managing Director
iProspect

Na parapete, na hojdačke, na zemi, v kresle...na mieste nezáleží. Podstatný je o(kruh) ľudí, pokojne môže byť aj štvorec, brainstormingová atmosféra, v neposlednom rade “facilitátor” brainstormingu, pretože aj brainstorming dokáže byť annoying, tzv. brainnoying.

Zdroj: Dentsu
Michaela Chovancová
Account Manager

Keď mám poriadok v hlave a poriadok okolo seba, k tomu dobrá káva a kreatívni ľudia, ktorí nepoznajú strop, na obrazovke (keď už nie okolo mňa). Miesto nie je dôležité, skôr setting a spoločnosť. 

Zdroj: Dentsu
Tomáš Molnár
Client Service Director

V našom červenom salóne na 16. poschodí.

Ako ste nahradili spoločné rituály na podporu fungovania tímu?

Zdroj: Dentsu
Lucia Martinez Cristobal
Media Buyer

Vďaka aktívnym kolegom sa stretávame online pri rôznych kvízoch, workshopoch, niekedy sa dáva virtuálna kávička alebo individuálne rozhovory s kolegami nielen o práci. Bol aj Secret Santa, hoci sme si darčeky nerozbaľovali spolu, ale každý sám. 

Zdroj: Dentsu
Lenka Krištofová
Account Manager

Počujeme sa, vidíme sa online. Máme online workshopy, online ranné kávy. Najlepšie ohlasy boli však na showbiz kvíz od Soničky, ešte počas prvej vlny.

Čo ste ešte nikdy nikomu o agentúre neprezradili?

Zdroj: Dentsu
Zuzana Jančošeková
Media Buyer

​​

Tajnosti sa nevyzrádzajú, či?

V čom zmenila súčasná situácia vaše myslenie? 

Zdroj: Dentsu
Klaudia Bojnanská
TV Specialist

Keď vidím film, v ktorom je párty / večierok / festival. Zamýšľam sa nad tým, prečo tí ľudia nemajú rúška a nedodržujú odstupy. 

Zdroj: Dentsu
Tomáš Molnár
Client Service Director

Internet dosiahol strop a televízia frčí opäť na plné obrátky, resp. kto chce škálovať, musí ísť do lineárnej televízie.  

Zdroj: Dentsu
Lenka Krištofová
Account Manager

​​

Pred odchodom si je potrebné opakovať – kľúče, mobil peňaženka... a rúško! No a nikdy som si nemyslela, že sa budem tak tešiť na návrat do officu, že sa „prejem“ homeofficovania.

Váš post na sociálnych sieťach, ktorý mal najviac laikov a zdieľaní?

Zdroj: Dentsu
Miroslav Roško
Chief Strategy & Data Officer

Na našich sociálnych sieťach radi a často prinášame rôzne insighty z mediálneho trhu či klientske case studies, ale faktom ostáva, že najväčší ohlas majú príspevky, kde zdieľame bežné príbehy z nášho office – ako napríklad narodeninová oslava našej vždy usmiatej Lenky. 

Zdroj: Dentsu

Aký nápad vás v poslednom období najviac zaujal?

Zdroj: Dentsu

Marko Švec
TV Specialist

Bolo to využitie blockchainu na čisto marketingové účely vo forme NFTs pre NBA alebo Taco Bell. Je fascinujúce, ako sa veľké značky dokážu chytiť a nadviazať aj na takéto niche trendy.

Zdroj: Dentsu
Klaudia Bojňanská
TV Specialist

Unikátny koncept kvetinárstva vo forme drive-in. Prídete autom na výdajné miesto. Vyberiete si z aktuálnej ponuky kytíc a zaplatíte. Myslím, že je to super nápad a adaptácia na aktuálnu situáciu.

Zdroj: Dentsu
Miroslav Roško
Chief Strategy & Data Officer

Vždy ocením, keď vie značka pohotovo zareagovať na aktuálne trendy či situáciu. Akurát dnes ráno na mňa vyskočila reklama na zaujímavý produkt – špeciálny „nástavec/držiak“ na bezdotykové uchopenie tyče v MHD. Prišlo mi to fakt nápadité aj vtipné a aj by som rád zazdieľal obrázok, no napriek veľkej snahy sa mi tento produkt nepodarilo vygoogliť (zdá sa, že na marketingu a SEO musí firma ešte popracovať). 

Členovia Dentsu tímu prezrádzajú tipy na trávenie voľného času:

Knihy

  • Kay Pollak - Šťastie nie je náhoda
  • Pavol Rankov - Stalo sa prvého septembra 
  • Lars Kepler – Zrkadlový muž
  • Joe Dispenza  - Ako sa zbaviť zvyku byť sám sebou
  • Joe Dispenza  - Probuďte své božství
  • Reed Hastings, Erin Meyer – Netflix a kultúra znovuzrodenia

Filmy

  • Netflix: Unorthodox, Lupin, The Queen´s Gambit, I care a lot, Bondertown, Pretend It´s a city
  • Nedotknuteľní
  • Cukrfree podcast
  • Seriál His dark materials- na motív kníh Phillipa Pullmana
  • Stará dobrá Teória veľkého tresku
  • The Office
  • Podcasty: Podgast, Mimóza, Fashion Session

Voľný čas

  • Šum lesa v objatí stromov.
  • Prejsť sa do prírody (samozrejme, v rámci svojho okresu :-).
  • Beh alebo bike v lese vie dodať strašne veľa energie a hlavne je tam ticho.
  • Slúchadla na hlave a dobrý song v playliste.
  • Masáž, les, sauna, kniha.
  • Cvičenie, rúbanie, štiepenie a ukladanie dreva.
  • Víno & vaňa.
  • Ísť kamkoľvek za hranice a relaxovať budem s červeným rúžom na perách, keď už raz konečne odhodíme rúška.
  • Červený most - Kačín a naspäť, to je 13 km trať, kde si najlepšie prevetrám hlavu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.