Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
15.03.2021, 12:20

Heineken rozširuje portfólio značky Desperados

Novinky sú dostupné v obchodných sieťach od polovice marca.

Heineken rozširuje portfólio značky Desperados
Zdroj: Heineken

Značka Desperados z portfólia spoločnosti Heineken predstavila dva nové produkty.

„Značka Desperados sa teší popularite najmä medzi mladými ľuďmi a my sme sa im rozhodli priniesť okrem klasickej verzie, na ktorú sú dlhodobo zvyknutí, aj nové osviežujúce kombinácie chutí. Známu príchuť mojita dopĺňajú osviežujúce chute sangrie. Tohtoročné novinky tak ponúkajú úplne nový chuťový zážitok v portfóliu značky Desperados,“ uviedol Michal Neuschl, brand manažér značky Desperados. 

Svieže novinky Desperados Mojito a Desperados Sangré navodia atmosféru horúcich letných dní. Obe sú dostupné v 500 ml plechovkách s obsahom alkoholu 5,9 percenta.

Desperados Mojito

Osviežujúce mojito, v ktorom vyniká chuť mäty a limetky, je odteraz súčasťou plechovky Desperados. 

Zdroj: Heineken

Desperados Sangré

Nápoj, ktorý priláka nie len milovníkov Španielska, kde má táto kombinácia chutí svoj pôvod. Novinka dáva jedinečnú možnosť, ako si pripomenúť temperament južanskej kultúry a ikonického nápoja Sangria. Chuť piva Desperados, piva vyostreného príchuťou tequily, s červeným hroznom, korením a tónmi sangrie predstavuje úplne nové spojenie chutí. 

Zdroj: Heineken

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.