StoryEditor

Česká značka topánok VASKY vstupuje na slovenský trh

16.03.2021, 11:15
Autor:
redred
Komunikáciu značky bude zastrešovať agentúra Divino.

Mladá značka zo Zlína, ktorá kladie dôraz predovšetkým na udržateľnosť, kvalitné materiály od lokálnych dodávateľov a tradíciu obuvníckeho priemyslu podľa Tomáša Baťu, sa po piatich rokoch rozhodla expandovať na Slovensko.

Do tendra na PR komunikáciu bolo pozvaných osem agentúr, spomedzi ktorých si priazeň značky získala komunikačná agentúra Divino, ktorá podľa slov marketingového riaditeľa Vasky, Jána Kočendu, zvíťazila aj z týchto dôvodov: „Už na prvý pohľad bolo zrejmé, že si nás Divino neprekleplo len povrchne, ale skutočne sa nám dostali pod kožu, nacítili značku a našu message, čo sa odrazilo v ich návrhu komunikácie. Úplne sa stotožnili s našou filozofiou a priniesli niekoľko veľmi trefných a zaujímavých príležitostí na komunikáciu pri vstupe na trh, čo je pre nás momentálne alfa-omegou. Nestrieľali zboku a nebáli sa poukázať na to, že to, čo funguje na českom trhu, nebude automaticky platiť i na tom slovenskom – napriek tomu, že mnohí môžu tieto dva susedné trhy považovať za takmer identické.“ 

Značka Vasky je dielom mladého podnikateľa Václava Staňka, ktorý ju založil pred piatimi rokmi, keď mal len 18 rokov. „Každým krokem blíže cíli“  týmto firemným heslom sa riadil už od samotného začiatku, kedy vznikol najprv e-shop, ktorý neskôr nasledovali štyri kamenné predajne v štyroch českých mestách – Praha, Zlín, Brno a Ostrava.

Na značke sa podieľa 80 ševcov a šičiek, ktorí ručne vyrábajú kvalitné kožené topánky pre ženy i mužov – elegantné mokasíny, tenisky, ale aj obuv vhodnú na turistiku. Doplnkovými výrobkami sú kožené kabelky.

Vasky

​Komunikačná agentúra Divino bude zastrešovať komplexné PR služby od korporátnej, produktovej a krízovej komunikácie cez organizovanie eventov, poradenské služby až po influencerské spolupráce.

„Pri každodennej komunikácii je pre nás naozaj dôležité "sadnúť si" s klientom nielen po profesionálnej, ale aj po ľudskej stránke. O to viac nás teší, že práve Vasky je značkou so skutočnými hodnotami, jasným smerovaním a navyše z oblasti udržateľnej módy, čím doplnila klienta zo sveta módy v našom portfóliu,“ dodáva Veronika Belušková, PR Senior manager z agentúry Divino.

„Radi čelíme výzvam a ešte radšej ich zdolávame. Každým rokom sa naše tržby strojnásobili v porovnaní s tým predošlým. Je to aj vďaka vybudovanej silnej komunite zákazníkov, ktorí si zakladajú na poznaní – čo kupujú, od koho kupujú a kde sa to skutočne vyrába. Súčasťou tejto komunity sú aj naši verní zákazníci zo Slovenska a tak, keď sme v roku 2020 dosiahli obrat vo výške 130 miliónov českých korún (4,95 milióna eur), rozhodli sme sa, že je správny čas expandovať na slovenský trh a priblížiť potenciálnym zákazníkom, čo je Vasky a snažiť sa získať si ich dôveru,“ hovorí Václav Staněk, zakladateľ značky Vasky.

01 - Modified: 2021-11-19 12:08:31 - Feat.: - Title: Unikátne spojenie Footshop x Vasky prinieslo limitovanú edíciu Urban Hiking 02 - Modified: 2021-10-28 08:52:19 - Feat.: - Title: Vasky oslavujú limitovanou edíciou tenisiek vznik Česko-Slovenska 03 - Modified: 2021-10-05 14:49:21 - Feat.: - Title: Módny e-shop Answear spustil novú kampaň aj komunikačnú stratégiu. V hlavnej úlohe sú ženy 04 - Modified: 2021-08-04 11:36:32 - Feat.: - Title: Na slovenský trh elektromobility vstúpil nový hráč - berlínsky TIER 05 - Modified: 2021-04-07 11:42:35 - Feat.: - Title: Krtkova torta oslavuje 20 rokov kampaňou s názvom MŇAM
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 10:44