Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
25.03.2021, 13:40

Kofola prináša na trh vlastnú značku citrusových limonád Targa Florio

Citrusová limonáda bude na Slovensku  dostupná v troch príchutiach.

Kofola prináša na trh vlastnú značku citrusových limonád Targa Florio
Zdroj: Kofola

Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko pokračuje v rozširovaní svojho produktového portfólia. Verí v chuť spotrebiteľov po kvalitných produktoch, preto na trh uvádza novú, vlastnú prémiovú značku citrusových limonád s vyšším obsahom ovocnej šťavy Targa Florio, v originálnom dizajne inšpirovanom tradičnými sicílskymi automobilovými preteky s rovnakým názvom.

„Prémiové limonády považujeme za veľmi zaujímavú príležitosť na trhu. Ľudia stále viac riešia kvalitu toho, čo jedia a pijú. Preto sme sa rozhodli pre vyšší obsah ovocnej šťavy a pre suroviny od rodinných firiem so šetrným vzťahom k prírode,“ hovorí Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ Kofoly ČeskoSlovensko.

„Hľadali sme miesto, kde sa pestujú najlepšie citrusy, a nebolo čo riešiť: slnečná Sicília. Keď sme premýšľali o názve, chceli sme, aby bol spojený s touto oblasťou,“ približuje zrod prémiovej limonády Jana Klimková, Brand Manager značky Targa Florio.

Názov a celkový dizajn nápoja sa inšpirujú Sicíliou a rovnomennými historickými automobilovými pretekmi Targa Florio, ktoré sa tu konajú už od roku 1906. Podľa Jany Klimkovej bol silný príbeh pretekov pre značku kľúčovou ideou: „Targa Florio bola neuveriteľne náročná. Preteky sú pre nás symbolom hrdinstva, odvahy a výnimočnosti. Pretekári museli s autami zo začiatkov 20. storočia zdolať v horskom teréne na úzkych cestách s kamenistým povrchom stovky ostrých zákrut.“

Retro-historický sentiment brandu sa odráža aj na etikete. Štylizácia dobového pretekára v logu Targa Florio sa robila pomocou 160 rokov starej fotografickej techniky, pri ktorej sa obraz vyvoláva na plechové dosky. Výsledok sa stal základom etikety, obsahujúcej hlavný odkaz produktu a značky. „Stavili sme na minimalistickú etiketu, masívne sklo s dvojitým dnom a ozdobným hrdlom, predstavujúcimi víťaznú trofej,“ dopĺňa Klimková.

Zdroj: Kofola

​Kofola sa novinkou zameriava na segmenty HoReCa, impulz a retail. Kofola chce zároveň dať jasný signál, že aj v nepriaznivom čase vyvíja nové nápoje a verí v opätovný reštart gastro biznisu.

Citrusová limonáda Targa Florio bude na Slovensku  dostupná v troch príchutiach: pomaranč, krvavý pomaranč a citrón. Limonáda je určená pre všetky distribučné kanály.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.