Novo Nordisk
StoryEditor

Novo Nordisk nedokáže cukrovku vyliečiť, dokáže ľuďom skvalitniť život

26.03.2021, 11:20
Autor:
(pš)(pš)
Spoločnosť to pripomína v novej kampani od applepie.

Agentúra applepie privítala vo svojom portfóliu nového klienta - spoločnosť Novo Nordisk Slovakia. Výsledkom novej spolupráce je aj kampaň, ktorá ľuďom s diabetesom v hlavnom posolstve spotu pripomína, že vždy je tu pre nich niekto, kto im pomôže skvalitniť ich život.

Hlavným hrdinom reklamy je pán, ktorý si dennodenne na ceste k zdravšej životospráve musí odoprieť zaužívané zvyky. Preto je jeho deň ako bežného cukrovkára plný kompromisov, ústupkov a odriekania. Pri zmene životného štýlu mu ale pomáha myšlienka na svoju vnučku. Vždy keď sa pozrie na prívesok, vie, že je tu niekto, kto mu vždy pomôže.

„Agentúra applepie nás zaujala svojou prácou a preto sme boli radi, že sa zúčastnili výberového konania. Riešenie, ktoré priniesol applepie obsahovalo strategickú prácu so značkou, čím sa odlišovali od konkurencie. Realizácia kampane potvrdila, že agentúra mala detailne premyslený návrh, ktorý sa pri samotnej realizácii minimálne odlišoval od úvodnej prezentácie a dodržal sa navrhnutý koncept. Ocenili sme i rýchlu adaptáciu a vysporiadanie sa s natáčaním na diaľku počas lockdownu," hovorí o spolupráci s novou agentúrou Aleksandar Ciric, General Manager Novo Nordisk Slovakia.

O cieľoch kampane hovorí Katarína Bartová, New Business Director applepie: „Novo Nordisk je globálna farmaceutická spoločnosť s 90 ročnou tradíciou, inováciami a líderstvom v diabetológii. Dlhodobým cieľom spoločnosti je zvíťaziť nad diabetom. Práca na tomto projekte pre Novo Nordisk Slovakia nám ukázala, že každým rokom narastá počet pacientov s cukrovkou. Veríme, že aj pomocou dobre nastavenej komunikácie sa nám podarí zvýšiť povedomie a tým prispieť do boja proti tomuto ochoreniu.“

Pozrite si výsledok ich spolupráce:

​Na Slovensku je aktuálne približne 371 tisíc liečených pacientov na niektorý typ diabetes mellitus. Počet diabetických pacientov má dlhodobo rastúci trend, v roku 2019 sa zvýšil nárast o 4,2 percent v aboslútnom počte diabetikov. Pričom nejde o koncové číslo, pacientov s diabetes môže byť mnohonásobne viac, ktorým cukrovka nebola diagnostikovaná.

Nejde o štandardný reklamný spot. Obmedzenia pri farmaceutickom priemysle, právna legislatívna na SR neumožňuje komunikovať produkt – v tomto prípade liek na predpis, či už farbu, náznak alebo akýkoľvek prvok máme prísne zakázané.

Agentúra applepie pri návrhu spotu vychádzala aj z insightu, čím je človek starší, tým ťažšie sa prispôsobuje novým veciam. V hlavnej úlohe si zahral herec Dušan Sitek, ktorý má cukrovku.

Kampaň vznikala na diaľku a agentúra si pre spoluprácu vybrala významného českého kameramana Jan Malířa, ktorý bol v roku 2000 nominovaný na Oscara za celovečerný film Musíme si pomáhať. Podieľal sa na ďalších snímkach ako: Pelíšky, Pupendo, Šakalí léta, Horem pádem či naposledy na filme Karel.  Režisérom je talentovaný Jakub Červenka - Rozhovory s TGM.

Vizitka kampane:

Produkcia:                            Bedna Films
Agentúra:                              applepie
Strategy Director:                Alexander Smik
New Business Director:      Katarína Bartová
Creative Director:                Matej Králik
Graphic Designer:               Jakub Frohlich                      
Copywriter:                          Lenka Hamorská, Tomáš Kučírek

Kampaň je nasadená v TV, OOH, v online, v nemocniciach.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 07:52