Promiseo
StoryEditor

O digitálny priestor Východoslovenskej energetiky sa bude starať agentúra Promiseo

06.04.2021, 09:25
Autor:
redred
Marketingové aktivity značky zastreší Promiseo v tandeme s agentúrou dotcom advertising.

Po trojročnej spolupráci agentúry a spoločnosti VSE bude Promiseo zastrešovať komunikačné aktivity a stratégie v online priestore aj počas nasledujúcich troch rokov.

Do tendra sme pozvali viaceré skúsené agentúry, ktoré predstavili zaujímavé a kreatívne návrhy. O víťaznej agentúre sme sa však nemuseli rozhodovať dlho. Zohľadnili sme všetky navrhnuté koncepty a dôležité pre nás bolo nielen splnenie zadania, ale najmä výsledné spracovanie, insight a pochopenie nášho brandu. Som presvedčený, že spoločne dokážeme nadviazať na marketingovú komunikáciu z predchádzajúcich rokov a vytvoríme nové kampane, ktoré podporia doterajší úspech značky,” hovorí Walter Quallich, marketingový špecialista VSE.

Pre agentúru Promiseo je segment energetiky dôverne známy. Okrem online komunikácie pre značku VSE zastrešuje aj online prezentáciu jej sesterskej značky innogy.  

„Videli sme viacero inšpiratívnych nápadov, ktoré zároveň strategicky zohľadnili zadané ciele. Na rozhodovanie mali vplyv aj skúsenosti agentúr či ich renomé v digitálnom marketingu. Dôležitým aspektom bola v prípade Promisea už viacročná výborná spolupráca,” skonštatovala Jana Héjjová, vedúca tímu marketingovej komunikácie.

Agentúra sa o marketingové aktivity VSE bude starať v tandeme spolu s agentúrou dotcom advertising. Okrem stratégií a konceptov pre online kampane sa špecialisti z košickej agentúry Promiseo postarajú aj o Google Ads, Facebook Ads, SEO, komunikáciu na sociálnych sieťach, support webových stránok, videoprodukciu a pod.

Víťazstvo agentúry zhodnotil aj Peter Šoltés, CEO Promiseo, ktorý vyzdvihol prácu svojho tímu: “Digitál je vo Východoslovenskej energetike stále dôležitejší, a preto na to potrebujú kvalitného a moderného partnera. O to viac ma teší, že tieto prívlastky sa spomedzi celého výberového konania rozhodli dať práve nám. S VSE sme spolupracovali aj v minulom období a som rád, že VSE sa rozhodlo túto spoluprácu nielen predĺžiť, ale aj rozšíriť.”

Východoslovenská energetika svoje služby už dlhodobo digitalizuje a využíva online priestor nielen na komunikáciu so zákazníkmi, ale aj na ponuku produktov a služieb či ponákupný servis. Spolupráca s agentúrou Promiseo sa počas predchádzajúcich troch rokov ukázala ako úspešná a agentúra po víťazstve v tendri môže na svoju prácu opäť plynulo nadviazať.

01 - Modified: 2020-12-28 10:03:15 - Feat.: 0 - Title: Case study: Ako si agentúra Promiseo poradila s výzvou virtuálneho Dňa otvorených dverí
01 - Modified: 2023-12-12 11:08:21 - Feat.: - Title: Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností 02 - Modified: 2023-10-30 10:33:14 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: UX je stále dôležitou témou na meranie používateľského správania 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-10-26 12:33:12 - Feat.: - Title: Téčko v Košiciach predstavuje nového maskota SPIRITA 05 - Modified: 2023-10-24 09:24:38 - Feat.: - Title: Pri personalizácii je doležitá efektívna komunikácia so zákazníkmi (Anketa Stratégií)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 22:20