Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.04.2021, 10:00

Top päť platforiem pre virtuálne eventy

Online priestor ponúka množstvo platforiem pre organizátorov eventu, vybrali sme päť najlepšie hodnotených.

Top päť platforiem pre virtuálne eventy
Zdroj: 6connex

Pandémia COVID-19 obmedzila na minimum osobné kontakty, zastavila cestovanie na celom svete a eventový svet postavila pred novú situáciu. Množstvo eventov sa muselo zrušiť, odložiť na neurčito alebo spustiť virtuálne. Online priestor na to ponúka množstvo platforiem a ďalšie neustále pribúdajú.

Vybrali sme päť tých, ktoré sú hodnotené ako najlepšie. Každá z nich však poskytuje iné možnosti pre organizátorov eventu a iný virtuálny zážitok pre jeho účastníkov, no všetky sú pre používateľov „user-friendly“.

1. Zoom

Zdroj: Dreamstime

​Zoom je dnes jedným z najpoužívanejších pracovných nástrojov. Používatelia ho uprednostňujú pre jednoduché používanie a využívajú ho ako bezpečnú alternatívu k osobným stretnutiam. Umožňuje intuitívne hostiteľské koordinovanie prezentujúcich a interaktívne funkcie pre účastníkov z počítačov, notebookov či mobilných zariadení.

Obľúbenými funkciami sú najmä Video Webinar, ktorý umožňuje usporiadať online udalosť až so 100 účastníkmi, alebo Live Streaming podporujúci živé vysielanie naprieč sociálnymi kanálmi pomocou Facebook Live, YouTube Live a vlastných služieb.

Pre hostiteľa udalosti aj jeho hostí sú dostupné mnohé funkcie. Hostiteľ môže udalosti plánovať, posielať pozvánky priamo do kalendára, zdieľať obrazovky či prideľovať hosťom, účastníkom rôzne roly. Účastníci tak môžu byť pripojení len ako diváci alebo sa môžu zapojiť aj aktívne obrazom a zvukom. Využívať tiež môžu chat na komunikovanie s rečníkom alebo na súkromnú komunikáciu s vybraným účastníkom alebo so skupinou. Môžu sa tiež zapojiť do hlasovania alebo sa „prihlásiť“ a položiť otázku.

2. Hopin

Zdroj: Hopin

​Virtuálne miesto konania Hopinu je vytvorené špeciálne pre „hovoriace“ udalosti, ako sú konferencie či webináre. Funkcie platformy sú navrhnuté tak, aby napodobňovali živé podujatia. Účastníci sa môžu pohybovať medzi jednotlivými virtuálnymi miestnosťami a pripojiť sa v ktorejkoľvek k ponúkanému obsahu. Podujatie môže byť verejné alebo súkromné, zúčastniť sa na ňom môže 50, 500 alebo aj 50 000 hostí.

Hostiteľ podujatia si môže upraviť farbu interiéru podujatia tak, aby odrážala jeho korporátne farby a predávať na svoje podujatia aj vstupenky. Rovnako ako v Zoome sú k dispozícii tiež živé chaty a množstvo interaktívnych nástrojov na zapojenie. Pri udalostiach veľkého rozsahu táto platforma kontroluje všetky políčka a poskytne aj dáta na analýzu.

3. Brella

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 44% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.