Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
06.04.2021, 10:15

Sladké mámení má prvý klip. Je to reklamný spot Kauflandu

Spot z dielne THIS IS LOCCO režíroval Pepe Ehrenberger a Joj Production.

Sladké mámení má prvý klip. Je to reklamný spot Kauflandu
Zdroj: Youtube

Najnovší online spot aktuálnej kampane na Kaufland Card je výnimočne bez Michala Hudáka, hlavnej kampaňovej tváre. Zahviezdila v ňom však ďalšia slovenská „star“, legenda medzi slovenskými herečkami – Zdena Studenková. Tentoraz však v spote nielen hrá, ale najmä tancuje a spieva – hit, ktorý je s ňou už nerozlučne spätý.

 Spot sa tak stáva prvým klipom k pesničke Sladké mámení. Jedinečný je aj v tom, že ju tentoraz nespieva Helena Vondráčková, ale samotná Zdena, navyše hudobný aranžmán je dielom uznávaného skladateľa a dirigenta Branislava Kostku. V duchu kampaňového claimu „S Kaufland Card je za hviezdu každý“ však Zdena nebola jediná, na koho padli svetlá reflektorov. Hviezdami sú opäť najmä zákazníci Kauflandu, ktorí s ňou tancujú aj spievajú.

„Pani Studenková bola v kampani prítomná už od tendrovej prezentácie a sme radi, že do toho Kaufland išiel. Zaujímavosťou je, že hoci pani Studenková nerieši sociálne site, sociálne siete riešia ju, takže tu bol silný predpoklad, že v online bude naozaj fungovať,“ hovorí Martin Polakovič, senior copywriter z THIS IS LOCCO.

„Sladké mámení je legendárna pesnička, ku ktorej sa ľudia pravidelne vracajú. Teraz vznikol nielen prvý klip, ale aj jedinečný aranžmán priamo v Zdeninom podaní. Preto veríme, že popularita spotu sa rozhodne neskončí aktuálnou kampaňou,“ dodáva Juraj Kováč, creative director THIS IS LOCCO.

Klip však stvoril ešte jednu hviezdu – Danielu Gudabovú, ktorá Zdene sekundovala ako predavačka. Jej smiešny tanec na Sladké mámení zdieľalo v Instagram Stories 850 ľudí, ktorí sa zapojili do netradičnej súťaže, kde k „tancujúcej predavačke“ pridávali vlastnú hudbu cez natívny tool v Instagram stories.

„V spojitosti so zavedením vernostného programu sme chceli priniesť našim zákazníkom kampaň, ktorá ich osloví a zaujme a prinesie vždy niečo nové. Presne o tom je aj spot Hviezdne pokušenie.  O jeho úspechu a úspechu súťaže svedčia aj pochvalné komentáre na sociálnych sieťach.  Video s tancujúcou predavačkou je jedno z tých, na ktoré sa dá pozerať takmer nepretržite,“ hovorí Jana Ištóková, vedúca úseku  online marketingu v spoločnosti Kaufland.

Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovenská republika
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative & StrategyDirector: Juraj Kováč
Art director: Engelbert Strapec
Copywriter: Martin Polakovič, Mišo Roháček
Account Manager: Mária Prisenžňáková
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová, Petra Géciová
Réžia: Pepe Ehrenberger
Hudba: Braňo Kostka & Zdena Studenková

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.