StoryEditor

Sladké mámení má prvý klip. Je to reklamný spot Kauflandu

06.04.2021, 10:15
Autor:
pzpz
Spot z dielne THIS IS LOCCO režíroval Pepe Ehrenberger a Joj Production.

Najnovší online spot aktuálnej kampane na Kaufland Card je výnimočne bez Michala Hudáka, hlavnej kampaňovej tváre. Zahviezdila v ňom však ďalšia slovenská „star“, legenda medzi slovenskými herečkami – Zdena Studenková. Tentoraz však v spote nielen hrá, ale najmä tancuje a spieva – hit, ktorý je s ňou už nerozlučne spätý.

 Spot sa tak stáva prvým klipom k pesničke Sladké mámení. Jedinečný je aj v tom, že ju tentoraz nespieva Helena Vondráčková, ale samotná Zdena, navyše hudobný aranžmán je dielom uznávaného skladateľa a dirigenta Branislava Kostku. V duchu kampaňového claimu „S Kaufland Card je za hviezdu každý“ však Zdena nebola jediná, na koho padli svetlá reflektorov. Hviezdami sú opäť najmä zákazníci Kauflandu, ktorí s ňou tancujú aj spievajú.

„Pani Studenková bola v kampani prítomná už od tendrovej prezentácie a sme radi, že do toho Kaufland išiel. Zaujímavosťou je, že hoci pani Studenková nerieši sociálne site, sociálne siete riešia ju, takže tu bol silný predpoklad, že v online bude naozaj fungovať,“ hovorí Martin Polakovič, senior copywriter z THIS IS LOCCO.

„Sladké mámení je legendárna pesnička, ku ktorej sa ľudia pravidelne vracajú. Teraz vznikol nielen prvý klip, ale aj jedinečný aranžmán priamo v Zdeninom podaní. Preto veríme, že popularita spotu sa rozhodne neskončí aktuálnou kampaňou,“ dodáva Juraj Kováč, creative director THIS IS LOCCO.

Klip však stvoril ešte jednu hviezdu – Danielu Gudabovú, ktorá Zdene sekundovala ako predavačka. Jej smiešny tanec na Sladké mámení zdieľalo v Instagram Stories 850 ľudí, ktorí sa zapojili do netradičnej súťaže, kde k „tancujúcej predavačke“ pridávali vlastnú hudbu cez natívny tool v Instagram stories.

„V spojitosti so zavedením vernostného programu sme chceli priniesť našim zákazníkom kampaň, ktorá ich osloví a zaujme a prinesie vždy niečo nové. Presne o tom je aj spot Hviezdne pokušenie.  O jeho úspechu a úspechu súťaže svedčia aj pochvalné komentáre na sociálnych sieťach.  Video s tancujúcou predavačkou je jedno z tých, na ktoré sa dá pozerať takmer nepretržite,“ hovorí Jana Ištóková, vedúca úseku  online marketingu v spoločnosti Kaufland.

Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovenská republika
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative & StrategyDirector: Juraj Kováč
Art director: Engelbert Strapec
Copywriter: Martin Polakovič, Mišo Roháček
Account Manager: Mária Prisenžňáková
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová, Petra Géciová
Réžia: Pepe Ehrenberger
Hudba: Braňo Kostka & Zdena Studenková

01 - Modified: 2021-02-04 09:36:05 - Feat.: 0 - Title: Hudák, Studenková či Deák v novej kampani hovoria: S Kaufland Card je u nás za hviezdu každý 02 - Modified: 2021-03-15 07:12:43 - Feat.: 0 - Title: Džastin Výber má za sebou prvý rok na YouTube 03 - Modified: 2021-03-17 11:01:08 - Feat.: 0 - Title: Kaufland reaguje na očkovanie Dominiky Cibulkovej
01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom 03 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 05 - Modified: 2024-03-01 09:35:38 - Feat.: - Title: Vychovala ich nemocnica: deti s rakovinou sa v novej kampani menia na hiphoperov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 11:23