Divino
StoryEditor

Krtkova torta oslavuje 20 rokov kampaňou s názvom MŇAM

07.04.2021, 12:47
Autor:
redred
Komunikáciu pripravila agentúra DIVINO v spolupráci s Yord Studio.

Krtkova torta patrí medzi vlajkové lode spoločnosti Dr. Oetker, ktorá je už 20 rokov súčasťou osláv. Pri tejto významnej príležitosti spoločnosť predstavila narodeninovú kampaň pod názvom – Krtkova torta „MŇAM“, vďaka ktorej sa fanúšikovia mohli stať aktívnou súčasťou aj týchto okrúhlych narodenín. 

„Krtkova torta je našou spoločnosťou vymyslený a vyvinutý výrobok, na ktorý vlastníme aj ochrannú známku. Sme hrdí na to, že vďaka našim verným spotrebiteľom sme mohli spoločne osláviť okrúhle 20. narodeniny Krtkovej torty, ktorá je dlhodobo v Slovenskej a v Českej Republike najpredávanejšou zmesou na pečenie,“ hovorí Lucie Čápová, Senior project manager v spoločnosti Dr. Oetker a ďalej dodáva: „Vďaka kampani Krtkova torta „MŇAM“ sa nám podarilo opäť posunúť naše hranice a prekvapiť. Vnímali sme ju nielen ako narodeninovú oslavu, ale aj ako oslavu štedrosti. Z tohto dôvodu ju hodnotíme ako veľmi úspešnú a prínosnú pre našu spoločnosť.

Interaktívny filter „MŇAM“, ktorý je súčasťou kampane, môžete nájsť na sociálnych sieťach Facebook a Instagram. Je založený na zábavnej hre, ktorej cieľom je počas stanovenej časomiery pozbierať všetky objavujúce sa Krtkove torty, a tak dosiahnuť čo najvyššie skóre. Samotný vizuál filtra bol inšpirovaný známou reklamou na Krtkovu tortu, v ktorej ústrednými motívmi sú záhradník a krtince. 

V rámci prebiehajúcej kampane mali fanúšikovia možnosť podeliť sa aj o svoje skóre pod súťažným príspevkom alebo prostredníctvom označenia v IG stories.

„Špeciálne príležitosti vyžadujú špeciálne riešenia. Preto našim primárnym cieľom bolo vytvoriť pre klienta trendy formu kampane, prostredníctvom ktorej nielen odmeníme, ale aj zabavíme našich stálych fanúšikov a taktiež získame nových. Kampaň Krtkova torta „MŇAM“ dostatočne vyjadrovala podstatu tohto jedinečného výrobku. Vďaka nej sme potvrdili pozíciu značky na trhu a priniesli niečo originálne,“ hovorí Anita Murinčáková, Senior PR manager z komunikačnej agentúry DIVINO.

Na podporu filtra sme využili rôzne kreatívne spôsoby a návody, ako maximalizovať viralitu a zapojenosť fanúšikov. Za krátku dobu náš filter „MŇAM“ vyskúšalo viac ako 30-tisíc ľudí a kontinuálne to rastie ďalej. Veľkou výhodou filtra je, že aj po ukončení kampane sa k nemu fanúšikovia môžu kedykoľvek vrátiť a znova si zahrať hru,“ dodala Veronika Máliková, Senior online manager z komunikačnej agentúry DIVINO.

Narodeninovú kampaň podporila aj ambasádorka značky Dr. Oetker - Adriana Poláková.

01 - Modified: 2020-07-14 11:37:46 - Feat.: 0 - Title: Novou ambasádorkou značky Dr. Oetker je Adriana Poláková 02 - Modified: 2021-03-16 11:38:20 - Feat.: 0 - Title: Česká značka topánok VASKY vstupuje na slovenský trh 03 - Modified: 2021-03-31 07:14:31 - Feat.: 0 - Title: Spoločnosť Premium Brands prichádza s novinkou so závanom Indie
01 - Modified: 2021-10-05 14:49:21 - Feat.: - Title: Módny e-shop Answear spustil novú kampaň aj komunikačnú stratégiu. V hlavnej úlohe sú ženy 02 - Modified: 2021-08-04 11:36:32 - Feat.: - Title: Na slovenský trh elektromobility vstúpil nový hráč - berlínsky TIER 03 - Modified: 2021-03-31 07:14:31 - Feat.: - Title: Spoločnosť Premium Brands prichádza s novinkou so závanom Indie 04 - Modified: 2021-03-16 11:38:20 - Feat.: - Title: Česká značka topánok VASKY vstupuje na slovenský trh 05 - Modified: 2020-12-03 13:43:06 - Feat.: - Title: Spoločnosť Dr. Oetker reaguje na nové potravinové trendy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 11:26