Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.04.2021, 12:25

Na podnet J&T BANKY vzniklo na brehu Dunaja umelecké dielo. Ide o novú reklamnú kampaň

Kreatíva je z dielne MW Promotion.

Na podnet J&T BANKY vzniklo na brehu Dunaja umelecké dielo. Ide o novú reklamnú kampaň
Zdroj: MW Promotion

J&T BANKA prichádza s novou reklamnou kampaňou. Dlhodobo pokračuje v tradícii, keď kreatívu kampaní spoluvytvárajú, pod taktovkou agentúry MW Promotion, mladí slovenskí umelci. Za poslednou kampaňou stojí autor tvoriaci pod značkou „sedemminut“. Je tvorcom mnohých svetelných objektov a jeho svetelné inštalácie tvoria súčasť festivalov Biela noc v Bratislave a Košiciach.

Exkluzívne pre novú kampaň vzniklo autorské umelecké dielo - svetelná inštalácia pod názvom UNIVERSUM - inštalované na nádvorí River Parku na brehu Dunaja.

Banka sa s umením spája už dlhodobo. Dôvod vysvetlil Radovan Teuschel, riaditeľ odboru marketingu a komunikácie J&T BANKY: „Využívanie umeleckých diel nie je v slovenskej reklame úplne bežné. A ich následné sprístupnenie verejnosti je úplne ojedinelé. Považujeme to za dôležité, lebo aj takto sa dá skultúrňovať verejný priestor a následne v širšom kontexte aj vedomie spoločnosti. Angažovaním mladých slovenských umelcov do našich kampaní navyše vyzdvihujeme ich talent a sme radi, že ich môžeme takto podporiť. Zvlášť v aktuálnej obmedzujúcej situácii.“

„Je pre nás nesmierne inšpiratívne, keď sa už 6 rokov pravidelne pri každej kampani pre J&T BANKU stretávame s mladými slovenskými tvorcami, aby sme spoločne vytvorili televízny spot a vizuály kampane. Autor tej aktuálnej, tvoriaci pod značkou „sedemminut“, je v poradí už ôsmym mladým slovenským tvorcom participujúcim na kampaniach pre J&T BANKU. V mene ich všetkých, ale aj za agentúru vyjadrujeme J&T BANKE veľké ďakujeme za takúto výraznú podporu slovenskej kreatívnej scény. V čase korony je takáto podpora ešte zásadnejšia,“ vyjadrili sa Beata Hudecová, kreatívna riaditeľka a Martin Marko, riaditeľ MW Promotion.

Umelecký objekt tvorí 69 svetelných glóbov s priemerom 50 cm, umiestnených na kovových stojanoch v rôznej výške, týčiacich sa nad 15 cm vodnou hladinou. Jedinečnosť diela vynikne najmä po zotmení, keď je možné vidieť „svetelný orchester“ glóbov a ich odraz na vode. Dielo má rozmer 10 x 4 m. Návštevníci majú možnosť vidieť toto neopakovateľné svetelné divadlo až do konca apríla. Samozrejme, za dodržiavania platných epidemiologických opatrení. 

Vizitka kampane:

Klient:  J&T BANKA
Kampaň: dlhopis AUCTOR
Agentúra:  MW Promotion
Creative director:  Beata Hudecová
Account director: Mira Čechová
Online aktivity: Patrik Serbin
Autor umeleckého diela: sedemminut
Réžia:  Paulína Mačáková
Fotograf: Jakub Klimo

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.