StoryEditor

Respect APP predstavuje spot na nový nápoj. Novinka je určená na európsky trh

13.04.2021, 10:20
Autor:
redred
Natáčalo sa v Chortvátsku, kampaň uvidia najskôr v Maďarsku a Holandsku.

Launch nového alkoholického nápoja Viper Hard Seltzer sa začína v Holandsku a Maďarsku. Ide o nízkokalorický alkoholický nápoj, ktorý neobsahuje žiadne umelé farbivá alebo konzervanty. Je to kategória alkoholického párty nápoja, ktorý je veľmi populárny v Amerike. Na európskych trhoch sa najskôr objaví príchuť sviežej limetky, ale postupne sa budú pridávať aj ďalšie príchute.

Novinku sprevádza kampaň, ktorú pripravila agentúra Respect APP. Hlavným motívom spotu je veľká plachetnica Viper, ktorá sa pompézne vynorí z hlbín mora a okamžite sa stane miestom pre skvelú letnú atmosféru. To sa presne očakáva aj od produktu. Keď sa Viper objaví, hneď by sa mal stať súčasťou každej dobrej letnej akcie.

„Tento launch znamená pre nás veľa, keďže nejde len o launch novej značky, ale aj uvedenie úplne novej kategórie alkoholických nápojov na trh v Európe. Pre podporu uvedenia na trh je dôležité, aby kampaň vzbudila záujem a zároveň správne očakávanie o produkte. Motív plachetnice Viper, ktorá sa vynorí reprezentuje úplne nový alkoholický nápoj, ktorý je osviežujúci ako perlivá voda, ale obsahuje len 4 percent alkoholu s jemnou limetkovou príchuťou“ vysvetľuje Martina Schmidt,  Head of Innovation Asahi Breweries Europe & International.re

„Veľmi sa tešíme, že sme uspeli v silnej medzinárodnej konkurencii a mohli sme byť súčasťou tohto veľkého projektu. Bola to pre agentúru veľká výzva. Držíme palce novému produktu, aby chutil,“ povedala Yolka Udičová z agentúry Respect APP.

Náročné natáčanie sa uskutočnilo v Chorvátsku a niekoľko mesačná postprodukcia boli pod taktovkou pražskej produkčnej spoločnosti Armada Films, režiséra Romana Valenta a kameramana Jana Prahla. Fotografie pripravila známa česká fotografka Alžbeta Jungrová v zastúpení fotoprodukcie 4D - Photo.

Respect APP

Vizitka kampane:
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Peter Michalka, Lukáš Lukonič
Copywriter: Peter Michalka
Art Director: Zuzana Guothová, Michal Kvasnica
Strategy Planner: Ondrej Štefánik
Account Manager: Zuzana Marečková, Romana Otočková, Ema Marišová
Režisér: Roman Valent
DoP: Jan Prahl
Editor: Filip Malasek
Produkcia: Armada Films
Hudobný autor:
Steve Lynch - Stellarsound
Fotoprodukcia: Alžbeta Jungrová v zastúpení 4D Studio
3D grafika: Adam Bartas

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 13:39