StoryEditor

Šéf marketingu Slido: Koncept "Zombies" má divákov pobaviť, nie vystrašiť

19.04.2021, 21:23
Tomáš Tencer hovorí o tom, aké ambície majú s novou kampaňou, ktorá je určená na celosvetový trh.

Ten, kto niekedy organizoval, alebo sa zúčastnil na konferencii, určite sa stretol s platformou Slido. Vďaka nej ste mohli položiť otázky spíkrom. Pandémia však definitívne premiestnila eventy do online prostredia a Slido si muselo nájsť nový priestor. V súčasnosti prichádza s novou kampaňou, jej ambíciou je mať celosvetový dosah. Primárne je určená na americký trh. O tom, ako vznikala kampaň a prečo si vybrali práve myšlienku zombies, hovorí VP of marketing Tomáš Tencer.

Ide o prvú kampaň pre Slido, a to rovno nadnárodných rozmerov. Aké ciele ste si dali a čo od kampane očakávate? Pandémia minulý rok dovŕšila naše preorientovanie sa na novú cieľovú skupinu Slido používateľov - individuálnych prezentujúcich vo firmách ako sú napríklad tím lídri, projektoví manažéri, riaditelia alebo ľudia zodpovední za firemné vzdelávanie. Tí začali počas pandémie používať Slido na svojich online mítingoch a práve tento segment bol jedným z hlavných motorov nášho takmer 200 percentného rastu minulý rok. A na tých je kampaň Meeting Zombies cielená. Z našich prieskumov vyšlo, že 40 percent týchto ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 05:28