Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
26.04.2021, 13:35

Unilever vyvinul deodorant pre osoby so zdravotným postihnutím

Dizajn je prispôsobený tak, aby bol jednoduchší na manipuláciu.

Unilever vyvinul deodorant pre osoby so zdravotným postihnutím
Zdroj: Unilever

Život telesne postihnutých alebo zrakovo postihnutých ľudí má v každodennom fungovaní mnoho úskalí. To, čo zdraví považujú za samozrejmosť, môže byť pre ľudí s postihnutím boj.

Podľa Svetovej zdravotníckej organizácie každý človek na planéte v určitom období svojho života zažije určitý druh dočasného alebo trvalého postihnutia.

Gigant Unilever preto v rámci značky vo svojom portfóliu Degree prichádza s novinkou, ktorá je absolútnou prvotinou na svete. Degree Inclusive je deodorant dizajnovaný tak, aby uľahčil manipuláciu zrakovo aj telesne postihnutým osobám. Základom sú lepšie uchopiteľné časti na spodnej aj vrchnej strane deodorantu, a uzáver je pre šikovnejšiu manipuláciu magnetický.  

Zdroj: Unilever

Deodorant je tak na mieru ušitý pre nevidiacich a osoby so zdravotným postihnutím horných končatín. O háčik navrchu je možné ho zavesiť a spodnú časť potiahnutím otvoriť. Aplikátor je v porovnaní s klasickým o niečo zväčšený. Názov produktu je na obale napísaný aj Braillovým písmom.

Reklamné spoty ukazujú dvoch športovcov, ktorí sa v živote potykajú práve s už spomínanými ochoreniami. 

Produkt sa zatiaľ nepredáva, momentálne je prototyp v skúšobnej fáze, avšak spoločnosť tvrdí, že keď prejde testovaním, komerčne bude dostupný v USA a mal by sa predávať za rovnakú cenu, ako iné deodoranty značky Degree. V ostatných krajinách bude deodorant dostupný pod značkou Rexona.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.