StoryEditor

George je milión dobrých vecí v jednej apke, hlási v kampani SLSP

27.04.2021, 13:25
Autor:
redred
Súčasťou kampane z dielne Zaraguza je aj špeciálna pesnička, ktorú zložil a naspieval Marián Čekovský.

Georgea, digitálne bankovníctvo od Slovenskej sporiteľne, používa už viac ako milión klientov. Slovenská sporiteľňa preto spúšťa novú online kampaň, v rámci ktorej poukazuje na milión dobrých vecí v jednej apke, rovnako tak v našich životoch. Súčasťou kampane je aj špeciálna pesnička, ktorú zložil a naspieval Marián Čekovský.

„George má po 3 rokoch milión klientov a Slovenskej sporiteľni ako značke významne pomáha v napĺňaní jej vízie spoločensky zodpovedného a inovatívneho lídra. Značka George dosahuje veľmi vysokú znalosť aj medzi neklientami a významne prispieva k rastu pozitívnej klientskej skúsenosti. Práve preto sme sa rozhodli využiť obľúbenosť nášho digitálneho bankovníctva a osláviť spolu s našimi zamestnancami a klientmi dobré veci v našich životoch, akými sú  láska, smiech, zábava a milión ďalších skvelých vecí. Milión klientov v Georgeovi oslavujeme aj spolu s našou digitálnou inováciou Moneyback, vďaka ktorej klienti získajú odmenu za platbu kartou za bezhotovostný nákup v obľúbených obchodoch a e-shopoch,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

Kampaň je nasadená na sociálnych sieťach aj YouTube. Mediamix tvorí tiež Programmatic display, Programmatic video a Influence marketing. 

Vizitka kampane:  

Klient: Slovenská sporiteľňa – Ján Balaj, Martin Hýrošš
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Ondrej Kořínek, Milan Malý
Art director: Milan Malý
Copywriter: Eva Myjavcová
Account manager: Dominika Drusanová
Social media manager: Lucia Peterková, Dominika Turcerová
Produkcia: Protos
Fotograf: Šymon Kliman

01 - Modified: 2021-01-27 13:00:24 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa digitálnu novinku Payme 02 - Modified: 2021-02-09 08:54:03 - Feat.: 0 - Title: Rúška komplikujú situáciu nepočujúcim, Slovenská sporiteľňa našla riešenie 03 - Modified: 2021-03-26 17:35:49 - Feat.: 0 - Title: Prokop 2020: Najúspešnejšou agentúrou je Seesame a klientom Slovenská sporiteľňa 04 - Modified: 2021-03-29 12:59:03 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa predstavila Učebnicu učenia pre rodičov 05 - Modified: 2021-04-07 07:52:38 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa pre takmer milión klientov digitálnu inováciu Moneyback
01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-11-27 12:13:54 - Feat.: - Title: Novým CEO Zaraguzy je Jakub "Kuko" Mazán 04 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 05 - Modified: 2023-10-04 14:23:04 - Feat.: - Title: Soňa Kaprálová: S hrdosťou hlásim, že robím to, čo ma baví!
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 10:46