Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.05.2021, 12:15

Narazil Clubhouse na svoju exkluzivitu? Firma začína testovať svoju aplikáciu pre Android

Konkurencia v priestore audio chatu rastie, preto spoločnosť oznámila test beta verzie.

Narazil Clubhouse na svoju exkluzivitu? Firma začína testovať svoju aplikáciu pre Android
Zdroj: Android

V snahe udržať si náskok pred konkurenciou pracuje Clubhouse na aplikácii pre Android. Portál Wersm napísal, že firma oznámila testovanie hrubej beta verzie a niekoľko používateľov Androidu ju už aktuálne skúša.

Clubhouse podľa spätnej väzby testerov upraví aplikáciu a následne ju plánuje zaviesť globálne, zatiaľ ale nie je jasné, kedy to bude.

Zahraničné médiá sa k tomuto kroku vyjadrujú okrem iného aj tak, že Clubhouse mierne narazil na svoju exkluzivitu. Keďže aplikácia nie je dostupná pre používateľov Androidu a je iba na pozvánky pre iOS, pričom niektorí používatelia si za pozvánky dokonca platili, prichádza do bodu, kedy musela vymyslieť niečo, čím si zvýši používateľskú základňu.

Uvedený nedostatok, resp. konkurenčná výhoda, umožnila zatiaľ konkurentom ako Facebook a Twitter vymyslieť vlastné hlasové aplikácie.

Hotline

Zuckerbergova modrá sociálna sieť prichádza (zatiaľ iba s webovou) stránkou Hotline. Obdoba zvukovej platfromy Clubhouse je iba pre pozvaných a odlíši sa iba tým, že umožňuje s publikom používať videá a priame prenosy s funkciou Otázky a odpovede – niečo ako živé videá na Instagrame. Používatelia môžu počas sledovania konverzácie vkladať textové aj zvukové otázky.

The NY Times napísal, že vývojári Facebooku dostali za úlohu klon populárnej platformy vyvinúť. Hovorkyňa Facebooku Emilie Haskell informáciu nepotvrdila ani nepoprela: „Spájame ľudí prostredníctvom zvukových a obrazových technológií už mnoho rokov a stále skúmame nové spôsoby, ako túto skúsenosť pre ľudí zlepšiť.“

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 61% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.