Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.05.2021, 15:08

Brita predstavila svoju prvú kampaň. Nabáda v nej k ekologickosti

Filtrujte pre dobrý pocit, odkazuje spotrebiteľom.

Brita predstavila svoju prvú kampaň. Nabáda v nej k ekologickosti
Zdroj: archív

Potten & Pannen - Staněk, spoločnosť s prémiovými kuchynskými potrebami a doplnkami, odštartovala začiatkom mája svoju prvú komunikačnú kampaň, ktorej súčasťou je aj televízna reklama. Pomocou príbehu deväťročného dievčatka Ellie chce divákom ukázať smer zodpovedného prístupu voči prírode. Tridsať sekundový spot, prípadne jeho skrátenú verziu na známu filtrovaciu kanvicu Brita uvidíme na televíznych obrazovkách, v rámci sociálnych sietí, ale aj v offline priestore. Kampaň pripravila agentúra Media and Digital Services.

"Hrdinkou televízneho spotu je malé dievčatko, ktoré sa chce doma zbaviť prázdnych plastových fliaš. Namiesto toho, aby ich iba vyhodila do smetí, použije ich na výrobu malého veterného mlyna. Ten ale bohužiaľ nefunguje. Keď sa dievčatko vráti sklamane domov, uvidí z okna, že sa mlyn predsa len rozbehol a vďaka energii z veterného mlyna sa rozžiaria svetielka osvetľujúce celú záhradu," opisuje príbeh marketingová manažérka spoločnosti Potten & Pannen - Staněk Jana Fančovičová.

Krátkym spotom chce firma poukázať na problematiku, ktorá napriek svojej závažnosť rezonuje v spoločnosti pomerne krátko. Využitím vodného filtra, namiesto robenia si zásob vody v jednorazových pet fľašiach, môžu ľudia významne znížiť celosvetovú produkciu plastov. Každú minútu sa vo svete predá takmer 1 milión jednorazových plastových fliaš. V roku 2019 sa celosvetovo vyprodukovalo 368 miliónov ton. Najväčší podiel na tom mali práve jednorazové obaly vrátane plastových fliaš, ktoré tvoria 40 percent všetkého vyrobeného plastu.

V pozadí príbehu stojí reálne dievčatko Ellie, ktoré sa aj vo svojom súkromnom živote snaží neustále prichádzať s novými nápadmi súvisiacimi s ochranou životného prostredia. Svojim zodpovedným prístupom k prírode môže byť inšpiráciou pre všetkých. "Chceli sme ukázať, že aj zdanlivo malé zmeny v bežných aktivitách majú význam a môžu znamenať pozitívny dopad na životné prostredie. Pevne verím, že sa nám to podarilo," vysvetľuje Jana Fančovičová.

Spoločnosť Potten & Pannen - Staněk sa zameriava na spoluprácu so značkami, ktoré pomocou vlastných produktov vštepujú myšlienku udržateľnosti aj svojim zákazníkom. Sami sú totiž zástancami udržateľnej vízie budúcnosti. "Táto televízna kampaň vypovedá o vízii a ceste, ktorou chce spoločnosť Potten & Pannen - Staněk smerovať. Starostlivo vyberať značky, ktoré okrem kvalitných produktov majú pre svojich zákazníkov aj odkaz či návod, ako sa k prírode správať lepšie, myslieť uvedomelo, ekologicky a neplytvať. A to presne pre nás predstavuje značka Brita, " dopĺňa Jana Fančovičová.

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.