ADMA
StoryEditor

Asociácia digitálnych marketingových agentúr prijíma nových členov

10.05.2021, 11:45
Autor:
redred
Deadline prihlásenia do výberového konania pre členstvo v ADMA je do 15. mája 2021.

ADMA (Asociácia digitálnych marketingových agentúr) pozýva pod svoju záštitu nových členov. Do svojich radov prijíma digitálne, špecializované a digitálne mediálne agentúry. V súčasnosti má “digitálna rodina” 20 členov, ktorými sú TOP digitálne agentúry na slovenskom trhu.

Medzi aktuálne členské agentúry ADMA patria: Basta digital, CORE4 Advertising, DIGILINE, diorama, ecake, Elite Monday Lovers, Hype, NetSuccess, paravan interactive, Performics, Ponyhouse, Promiseo, PS:Digital, RIESENIA, SCR interactive, Socialists, THIS IS LOCCO, TRIAD Advertising, Visibility a ZARAGUZA.

Hlavným poslaním asociácie je neustále zvyšovať úroveň digitálneho marketingu na Slovensku. Vďaka prostriedkom a kontaktom ADMA kontinuálne vzdeláva nielen vlastných členov a ich klientov, ale podporuje aj začínajúcich marketérov, študentov, rozširuje vedomosti v oblasti online marketingu širokej verejnosti a snaží sa neustále zlepšovať podmienky pre rozvoj digitálnej reklamy na Slovensku.

ADMA organizuje súťaž v digitálnom marketingu Digital PIE, angažuje sa na mnohých konferenciách a vzdelávacích eventoch. Venuje sa vlastnému úspešnému projektu ADMA digital marketing academies. Okrem toho podporuje organizáciu prednášok na vysokých školách, pravidelne vytvára e-booky na témy v digitálnom marketingu, infografiky a iné vzdelávacie materiály.

Ako členská agentúra ADMA získate možnosť ovplyvňovať digitálny trh na Slovensku, podieľať sa na stratégii ADMA, témach a výstupoch a prezentovať sa na trhu pod značkou ADMA. Získate priestor prednášať na konferenciách, na ktorých sme partnerom či na našich vlastných projektoch.

Na webe asociácie nájdete stanovy a podmienky pre prijatie do asociácie.

Registrovať sa môžete na webe ADMA. Deadline prihlásenia do výberového konania pre členstvo v ADMA je do 15. mája 2021. Prvým krokom je prihlásenie, potom nasleduje prezentácia pred Valným zhromaždením ADMA. Agentúry, ktoré budú schválené členmi ADMA, budú prijaté do našej asociácie a pridajú sa k top slovenským digitálnym agentúram.

01 - Modified: 2020-09-04 06:56:09 - Feat.: 0 - Title: Blogovanie v našej brandži je otázne, keďže to robí každý s prístupom „treba to robiť, lebo to robí každý“ 02 - Modified: 2020-11-10 08:18:48 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Dávajte si pozor, kde a v akom kontexte sa spomínajú vaše značky 03 - Modified: 2020-11-20 13:58:14 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Najväčšou inšpiráciou pri práci a tvorbe je určite TikTok 04 - Modified: 2021-03-19 08:53:56 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Najlepšie video je to, ktoré ľudí zaujme a doručí message pre svoju kreatívu, a nie formát 05 - Modified: 2021-04-21 11:03:41 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Top platforma pre biznis ? Clubhouse a TikTok si musia u Slovákov vybudovať dôveru
01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 08:13