Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.05.2021, 15:10

Buďte viac spolu, vyzýva Telekom v novej kampani

Operátor reflektuje na aktuálnu situáciu. Ukazuje, ako sa za rok zmenila komunikácia medzi blízkymi.

Buďte viac spolu, vyzýva Telekom v novej kampani
Zdroj: Youtube

Po sérii troch spotov, v ktorých riaditeľ operátora predstavil novú komunikačnú platformu, prichádza Telekom s ďalšou reklamou s odkazom „Máte v rukách celý svet“. V nej komunikuje navýšenie dát v mobilných paušáloch, ktoré operátor poskytol svojim zákazníkom bezplatne už počas viazanosti.

„Už minulý rok, keď sme našim klientom dali trikrát neobmedzené mobilné dáta, sme si potvrdili, že ak ich ľudia majú, tak ich aj náležite využívajú, a to bez ohľadu na svoj vek. Záleží nám na našich zákazníkoch a chceme, aby boli vždy online, keď to potrebujú. Preto sme im zadarmo a výrazne navýšili dáta v paušáloch. Je už iba na nich, či ich využijú na zábavu, prácu či online stretnutia s rodinou,“ hovorí Petra Novotná, šéfka marketingu v Slovak Telekome.

Benefit operátor predstavuje v novom televíznom spote. Jeho hlavnou hrdinkou je malé dievčatko a jej obľúbená hračka – bábika, s ktorou prežíva deň plný hier a zábavy. V niečom je však táto bábika iná ako ostatné. Čo to je, sa diváci dozvedia až v závere reklamy.

Telekom opäť vo svojej reklame reflektuje na aktuálnu situáciu na Slovensku a autenticky ukazuje, ako sa komunikácia medzi starými rodičmi a ich vnúčatami za posledný rok zmenila. „Náš syn prežil väčšinu svojho života v čase pandémie, a babky ho preto videli minimálne. Každodenné videohovory sa tak stali pekným zvykom, ktorý u nás funguje aj mimo lockdownu,“ hovorí Kamil Charvát z MUW Saatchi & Saatchi a dodáva: „Vďaka nim majú šancu vidieť a tešiť sa z toho, ako sa mení a rastie.“

Produkciu reklamy zastrešil Protos Productions a vznikla pod taktovkou českého režiséra Roberta Hloza. Hoci sa natáčalo v Bratislave, schvaľovanie opäť prebiehalo na diaľku – klient, ako aj agentúra, neboli prítomní na pľaci. So spotom sa diváci okrem televízneho vysielania stretnú aj na YouTube a v podobe rôznych strihov aj na sociálnych sieťach.

 Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Ivana Daučíková, Klaudia Linkeschová
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik
Art director: Veronika Holaňová
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Lenka Časnovská
Strategy planner: Kamil Charvát
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Róbert Hloz
Kamera: Marián Ontko
Strih: Marek Kráľovský
Post-production: Ekran
Zvuková produkcia: K2 zvuk
Hudba: Viktor Hazard
Mediálna agentúra: Wavemaker

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.