Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
17.05.2021, 15:09

Džastin Výber zotiera internetový hejt v skladbe #hejterpočúvaj

Projekt kreatívne zastrešila agentúra Respect APP.

Džastin Výber zotiera internetový hejt v skladbe #hejterpočúvaj
Zdroj: Youtube

Džastin Výber je kontroverznou postavou medzi slovenskými internetovými influencermi. Za rok svojej existencie v kampaniach pre klienta Kaufland schytal okrem iného veľa neprajného „hejtu“, prevažne v podobe naozaj ostrých komentárov. Ako sa však vraví – "nerobíte to dobre, pokiaľ nemáte hejterov". A nebol by to Džastin Výber, keby z tejto situácie ostal s hlavou v smútku. Namiesto toho prichádza s novým projektom. Rapovou skladbou #hejterpočúvaj, sprevádzanou vlastným videoklipom.

Projekt #hejterpočúvaj nie je len hudobne a vizuálne chytľavým úletom, zapadajúcim do tónu Džastinových videí. Naladenie, ktoré Džastin Výber, tradične stvárnený hercom Lukášom Frlajsom, v texte skladby prezentuje, má širší presah v podobe odkazu pre poslucháčov. Najlepší prístup k internetovému „hejtu“, s ktorým sa najmä mladí ľudia bohužiaľ stretávajú na dennej báze vo svete sociálnych sietí, je jednoduchý. Stačí ostať nad vecou. Neriešiť neprajné komentáre, zachovať si čistú hlavu a nenechať sa odradiť od toho, kým človek naozaj je, alebo kým sa chce stať.

Skladba #hejterpočúvaj je presne o tomto prístupe. Džastin Výber tu figuruje nielen ako komická, ale aj ako inšpiratívna postava. V úlohe rapera sa prezentuje sebe vlastným humorom. Zároveň ale dokáže predať vážne posolstvo, ktoré je v momentálnej spoločenskej situácii aktuálnejšie ako kedykoľvek predtým.

„Pri Džastinovi sme si už neraz kvalitne uleteli. Spraviť rapový klip ako odpoveď na všetkých hejterov je ale nový level. Celé nás to od prvého nápadu až po samotné točenie mega bavilo,“ hovorí kreatívny riaditeľ Respect APP Lukáš Lukonič.

Skladbu #hejterpočúvaj si môžete pozrieťv nasledujúcom videu: 

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Lukáš Lukonič, Peter Michalka
Copywriter: Michael Papcún
Art director: Barbara Kršková
Strategy planner: Yolka Udičová
Social media specialist: Barbora Jozefíková, Michaela Martonová
Account manager: Simona Novomeská, Dagmar Šefčíková
Réžia: Matej Zrebný
Hudobná produkcia: Viktor Hazard
Produkcia: Michal Petrovský

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.