Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
18.05.2021, 11:10

Hodnotenie Stratégií: V televíznych aj online spotoch bodoval Telekom

Agentúrou mesiaca sa stala agentúra Róbert Slovák a jeho priatelia.

Hodnotenie Stratégií: V televíznych aj online spotoch bodoval Telekom
Zdroj: Youtube

Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. ​Najúspešnejšou agentúrou marcového Hodnotenia sa stala agentúra Slovak & Friends. 

Backstage z Hodnotenia marcových prác priblížili Mária Horváthová a Vlado Slivka. 

Kategória: Film- televízna reklama

Prvé kroky

Telekom vie, čo všetko mobily pre ľudí znamenajú a akú dôležitú súčasť ich životov tvoria. Preto poskytuje svojim verným klientom zľavu na nové zariadenie. Tento príťažlivý benefit potreboval klient predať v zapamätateľnom spote. Na naše mobily si zaznamenávame tie najdôležitejšie chvíle v našich životoch. Problém je, že väčšina týchto momentov prichádza neohlásene. Reklama dramaticky a zároveň veľmi humorne zachytila insight, s ktorým sa stotožnia nielen rodičia.

Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Eduard Drexler
Strategy director: Kamil Charvát
Copywriter: Roman Hríbik, Veronika Holaňová
Account manager: Zuzana Havranová, Tatiana Hrutková

Kategória: Film- televízna reklama

Rakovina nemá vlny, je tu stále

Zadaním pre agentúru bolo vytvoriť televízny spot pre Ligu proti rakovine, ktorá má osloviť darcov dvoch percent. Kampaň prichádza v čase, keď je témou úplne iná choroba ako rakovina. Riešime prvú až tretiu vlnu korony a očakávame jej koniec, no zabúdame na to, že existujú aj iné choroby. To je odkazom komunikácie, ktorá sa snaží citlivo poukázať na to, že rakovina je tu stále.

Klient: Liga proti rakovine
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative director: Katarína Noskajová
Art director: Denisa Pajkošová
Copywriter: Katarína Noskajová
Account manager: Zuzana Kováčiková

Kategória: Media

Bratislava sa ráta / Podsvietenie

Za zaujímavé využitie médiá považujú hodnotiaci print, ktorý je súčasťou kampane Bratislava sa ráta. Print a leták využívajú jednoduchý trik – podsvietenie papiera, vďaka ktorému odhalíte benefity sčítania obyvateľov. Toto riešenie korešponduje s hlavnou ideou kampane, v ktorej osvetľujeme mobilmi (tabletmi, počítačmi) ľudí apelujúc na to, aby sa ukázali na online sčítaní.

Klient: Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
Agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Creative director: Róbert Slovák
Art director: Lucia Čermáková
Strategy director: Romana Umrianová
Copywriter: Silvia Gašparcová
Account manager: Miroslav Nádobrý

Kategória: Vizuál

Rakovina nemá vlny, je tu stále

Liga proti rakovine v spolupráci s agentúrou Effectivity POWERED BY PUBLICIS spustila kampaň na motivovanie donorov dvoch percent z daní. Kampaň poukazuje na to, že popri korone sú aj iné choroby, ktoré sú tu stále, nie iba vo vlnách. Naliehavosť odkazu v kontexte covidu je cítiť v spracovaní témy, ktorá je nasadená v offline aj online prostredí.

Zdroj: archív

Klient: Liga proti rakovine
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative director: Katarína Noskajová
Art director: Denisa Pajkošová
Copywriter: Katarína Noskajová

Kategória: Out of home

ČOKOLILYLÁDA, VANILILYLKA

Agentúra Robért Slovák a jeho priatelia pokračuje v zastrešovaní komunikácie mliekarne zo Zvolena. Tentoraz porotcovia hodnotili OOH formát, na ktorom opäť využili slovnú prešmyčku vložením slova LILY. Biboard Zvolenskej mliekarne mal na online stretnutí pozitívne ohlasy.

Zdroj: Stratégie

Klient: Zvolenská mliekareň
Agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Creative director: Róbert Slovák
Art director: Lucia Čermáková
Strategy director: Romana Umrianová
Copywriter: Silvia Gašparcová
Account manager: Kristína Krištúfková

Kategória: Film- online film a video

Ťažký deň

Telekom si váži nasadenie a obetavosť slovenských zdravotníkov. Ako poďakovanie sa im rozhodol až do konca septembra darovať nekonečné dáta. Tento benefit klient potreboval atraktívnym a najmä neopozeraným spôsobom odkomunikovať prostredníctvom online videa. Spot ukazuje deň otca s dcérou, ktorí čakajú na mamu pracujúcu v nemocnici.

Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Veronika Holaňová
Strategy director: Kamil Charvát
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik
Account manager: Zuzana Gazdová, Tatiana Hrutková

Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné marcové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v aprílovom vydaní magazínu Stratégie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.